God morgon 2011-04-08
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon på er
Nu är det lungt efter stormen solen tittar fram Idag får jag be om hjälp att ta bort en gran som behagade att landa på grabbarnas staket, samt leta efter allt som bytt plats. Annars en tur till byn för att fylla på kylskåpet
Ha en bra fredag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Nu har stormen lagt sig, igår ven det och grenar slets av träden, granarna låg lite här och var över vägarna och över hus. Något hade hänt på stora vägen, så det kom 5 bussar förbi huset på vår lilla väg på en halvtimme. Men tack vare våra nya fönster hörde vi inte så mkt av blåsten.
Det var ett äventyr att åka hem från judon igår kväll, kanske lite dumdristigt att ge sig ut att köra…
Hästarna står kvar i hagen och noppar på barmarken, de känner av att våren är här och sjöfåglarna kommer på mellanlandning.
Ha en bra fredag!

Godmorgon i landet!
Blå himmel och solsken, underbart fredagsväder!
Få se vad jga hinner med före jobbet idag.
FInns massor att göra iaf…
Butiken och så måste jag nog handla ikväll, blev dåligt med den saken igår..
Sara var ut med Trixi igår, och höll på att ramla av när hon stod stilla och skulle sitta av, hon kastede iväg spöet (som vanligt), det fastnade i snön och dunkade mot stallväggen varvid Trixi höll på att svimma av skräck…

Stålande vackert ute. Gårdagens storm med el och vattenbrist som följd är som bortblåst. Man blir handikappad utan el och vatten . Bara att konstatera.
En vanlig jobbarfredag väntar.
Godmorgon från
Lotta 
Strålande sol och vinden har mojnat lite och det är jag tacksam för…ska åka till Oskarshamn i em med lastbilen och det är lite otäckt att köra den när det blåser. Vinden tar tag så lätt i den.
Så det är bara att sätta fart…mycket som ska göras innan, stall, putsa sele och vagn, tvätta häst, köra häst, packa till mig och häst etc….men jag hoppas på en trevlig helg, ha det ni med!!

God morgon
Här blåser de fortfarande och är mulet. Ska snart åka till stan och handla och i eftermiddag blir de lite pyssel och ridning hos hästarna.
Ha en bra dag