Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 535 ggr
karisma
0

God morgon 2011-04-04

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er där ute

En grå och dimmig början på veckan men det är +6 ute. Nu har jag tränat två dagar irad att åka till Sanviken så till söndag bör jag hitta till Gävle eller? Nu är det bara ett flasklamm kvar lilla tacklammet orkade inte längre hon fick en för svår start på livet.

Idag ska jag röja efter helgens frånvaro samt revidera RPAF ihop med Jill F Till kvällen åka och para hund Som sagt det är måndag

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Mest blå himmel men en del moln, runt noll ute och solen tittar fram mellan molnen.

Igår tinade det ordentligt, vägen runt sjön är nu i det närmaste isfri i gen. Här vid köksfönstret börjar mina kryddväster titta fram, oreganon är helt ortrolig, det är gröna blad under snön!!

Idag tänkte vi ut med Röros och vagnen innan jag far till jobbet, butiken sedan och så handla ikväll, så var den dagen gjord.

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron

Ser ut som att det kan bli sol idag…hoppas på det!

Idag kommer vår nya säng, äntligen…har så ont i ryggen av den gamla att jag ofta får lägga mig på soffan istället!!

Tror att Njord får ledigt idag och ägnar mig åt att vika tvätt och städa..inget som blev gjort i helgen….

[Croneld]
0

Goda korvar på bensinmackar gav oss magtrassel….

MagganS-B
0

# 3 Kan ha legat och snurrat i flera dar…..stackars er!

God förmiddag!

Måste till apoteket, Gårdsservice mm. mm. Sen har det regnat så det är sjö i hästhagen, skall passa på att verka hovar och ta bort vinterull i eftermiddag!

Ha en bra måndag!