Godmorgon 11-04-03
Godmorgon i landet!
Solsken, litet lätta moln och så blåser det en del, 6 plus ute redan, lär tina en hel del idag!
Ridplanen är nu helt oanvändbar..
På dagens schema står inget speciellt, ut med hästar i em, och röja i växthuset kanske massa saker inställda där för vinterförvaring, men jag vill ha växter därinne!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Morgon! Här har vi blivit lurade av metereologerna tror jag, den utlovade solen syns inte till istället hällregnar det. Tar bra på snön det med men är inte lika angenämt att vara ute i.
Hade tänkt dra upp lite stängseltråd ur snön i hagarna i dag men tror det blir inneaktiviteter i stället.
Ha en bra söndag!
God Morgon!
Likadant här (#2), ingen sol men regn! Visserligen är det ganska varmt, men det var ju solen vi vile se!
Gjorde årets första loppisrunda i går, det blev ett par "fynd"…..Behållningen var dock ett storspovpar som gick på ett fält nära havet, inte ofta man ser dom, bara ljudet hör man ibland. Massor av vårfåglar, gäss mm. äe på "ingång" kunde vi höra genom dimman!
Här blir det en lugn dag!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Varken sol eller regn här utan bara grått…….
Hela 14.3 grader däremot!! Gick och lade mig igen efter utsläpp och är jätte seg nu istället…..så dumt!
Ska på tur med Njord i em, borde vika tvätt och rasta snabeldraken…får se om andan faller på….