Godmorgon 11-04-01
Godmorgon i landet!
Mulet och nollgradigt, kommer ner några snöflingor.
Hade tänkt ta ut Röros före jobbet, få se hur vädret artar sig.
Butiken idag annars.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon
Det är takdropp och blött ute efter nattens snöande, men det har varit + grader hela natten Skönt för då försvinner snart all is Idag ska jag äta lunch med min granne på cafet i byn sedan ett möte i Norrtälje Måste ladda inför morgondagen då jag ska vara chaffis till min ridlärare som tävlar i Högbo om hennes häst mår bra han trampade sig härom dagen
ha en bra fredag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
April, april……har ni blivit lurade ännu i dag?
Dimman ligger tät över Gotland, i alla fall här hos oss, och det känns lite annorlunda i luften i dag, inte så isigt. Det har regnat lite också. Hästarna skall strax få gå ut, har fått morgonfoder för ett tag sen. Som vanligt på fredagarna är det matinköp som gäller, plus lite andra ärenden. Måste ringa till hovslagaren också!
Ha en bra fredag……

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
MOrrn morrn , här är det grått och trist idag .
Hoppas vädret blir bättre då jag ska tvätta shettisen idag som ska iväg på hingstpremiering.
Igår klippte jag Micklas och han tyckte nog de var skönt han stod stilla som ett ljus han är verkligen underbart snäll den hingsten :D
Jag börja undra hur det går med licenserna då jag som har Micklas på station inte hört något ännu och ev är de någon som vill komma alla redan här i april och då vore det ju bra om jag kan ha betalt in licensen :D
Ha en riktigt bra fredag :D
Dagens bild får bli på Dotern och Ijor och hennes kompis på min WElsh Pebbles när de var nere och badade med hästarna ihöstas :D