Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 768 ggr
karisma
0

God morgon 2011-03-28

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er

Ny vecka igen vart tar tiden vägen Jag hänger inte med riktigt Hoppas det kan bli lite varmt ute så att vintern smälter bort Idag en tripp till Norrtälje och uträtta massa ärenden under tiden skall X-et laga min bil som fortsätter att läcka vatten För det skall bli en tur till Gävle en till Höör samt Emmaboda då vill jag att bilskrället fungerar Dax för mera kaffe så att man vaknar  och komme ut till djuren

ha en bra start på veckan

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Blå himmel, solen på väg upp över skogen, minst tio minus ochd et blåser inte idag heller, så skönt!!

Idag blir det butiken, och före det få rjag se vad jag hinner med, om jag ska tömköra Röros eller köra Mysli…

Nu när det är sommartid hinner vi ju ut med några hästar när jag kommer hem också, nu blir det ju inte mörkt förrän ungefär nio Skrattande

Igår var det ridlektion för yngsta kusinen, och Sara tog in Debbie och red med med henne, nu blir det ridning på vägen då ridbanan har förvandlats till en skridskobana. Debbie var riktigt duktig, förutom at hon inte vill ha tränset påsatt.

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Stupade i säng och somnade ovaggad i gårkväll efter ett par intensiva dagar hos son med sambo i Göteborg. Vaknade i morse till en vit värld…..andra staräuren! Bara fem kvar tills det är riktig vår!

I dag blir det stalltjänst och lite annat som "glömts bort"!

Ha en bra måndag!

[Croneld]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tömkört Susa idag och varit på en promenad med åringen.
Nu blir det kvällsmacka!