Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 969 ggr
karisma
0

God morgon 2011-03-25

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon där ute

Solen är på väg upp och det är - 2 Bara svallis på mina gångar och väg så det är att ha dubb på skorna för att ta sig fram En snabbis till stan på möte sedan en oplanerad helg Fast det finns nog något måste som ligger och pyr Till kvällen Lets dance finalen

ha en bra fredag och lycka till all hingstägare i helgen

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Strålande solsken från en klarblå himmel, men blåsigt fortfarande, dock inte som igår som tur är.

Massa minus ute, kallt inne.

Få se om det blir att ta ut Mysli före jobbet, annars finns det alltid saker att pyssla med.

Hela familjen hemma, SImon har bytt bil igen, nu har han en merca, han ledsnade på golfen Skrattande

[Croneld]
0

God morgon!

Fredag igen och har en kort dag på jobbet, så det ska bli skönt att ha en stressfri eftermiddag.

Säger också Lycka till alla hingstägare som ska visa fram sina hingstar på Grevagården.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sol och blå himmel!!

Idag blir det att prova löshoppning för Soja för första gången. Hoppning eller en körtur med hingsten i solen med….

Tänker på alla som är på Grevagården, lycka till!!

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Fin morgon, fast det har varit kallt i natt, det ligger is på dammen i trädgården. Nu har vi bara lite lite snö kvar i dikena och där det varit helsdkugga på dagarna. Hästarnas hage har börjat torka upp, fast dom rullar sig där det är värst, så några snygga hästar har inte jag!

I dag igen blir det en tur till stan, måste fixa en sak inför kvällen…..Tyvärr missar jag finalen i Let's Dance….. :(

Ha en fin fredag!

VeronicaP
0

God förmiddag.

Här ska jag snart börja mocka stallet , sen ta in Edwin igen så han kan bli tvättad och fin ,just nu ser han ut som en stor lerboll :D Skulle kanske visa honom sådan ;)

Sen blir det till att köra ensilage till ston och packa det man ska ha med sig till Grevagården och vi ska väl försöka komma iväg vid 16.00 tiden .

Lycka till alla som visar idag :D