Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 636 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-03-23

Godmorgon i landet!

Här är himlen blå och det blåser en del.

Sara ska på världsturné till Lillpite skola med musikgruppen idag, de ger tre föreställningar, en i Lillpite för de eleverna och två i Sjulnäs, en för eleverna och en för föräldrar och vänner på kvällen.

Så idag får jag agera skolskjuts till Lillpite på morgonen. Sedan blir det rengöring av resten av marsvinslådorna, butiken och sedan konsert på kvällen.

Peter är på väg norrut igen, men lär väl inte hinna hem till ikväll

Faradiba
0

God morgon!! Solen skiner och det känns lite lugnare med stormen idag.

Sitter med den förbaskade uppsatsen och försöker läsa gamla klassiker av Foukaut….. Segt var ordet!!

Snart är det avresa till Grevagården, verka bli soligt om än ngt kallt i helgen. Brukar ju vara läge för vadarbyxor annars när man är där så det är ju underbart om det blev så Glad

[Croneld]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon!
Kusarna har fått sitt, hantverkarna kommer och fortsätter idag, de satt in 12 fönster och 2 altandörrar igår. Resten gör de idag och slutet av veckan blir det lister etc. Hela helgen går åt att städa sågspån och återställa alla möbler som står fel i alla rum och i hela källaren..vi har lite att göra alltså!

Vad fint det blir, ingen blåst inomhus och tyst!

MagganS-B
0

God Morgon!

Våren är här, solen skiner, men det blåser som bara den! Nästan all snön är borta och fåglarna sjunger. Hästhagen är bottenlös och det kliar i fingrarna efter att få börja fixa i trädgården! Så är det på Gotland i dag!

Ha det bra!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är det vindstilla idag-äntligen! Strålande sol och blå himmel, redan 7 plus…VÅR!!

Paddocken ser användbar ut igen så den ska jag utnyttja idag tänkte jag!

Nu ska jag ut i det fina vädret!!

Bild! I söndags harvade jag paddocken, då var det så här mycket snö, idag är all snö borta…..det går fort när det väl sätter fart!