God morgon 2011-03-21
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det var kul att titta på körtävlingen igår, russen och deras mattar är så duktiga. Äntligen vardag, nu ska jag jobba. Maken vilar hemma ett tag till så han blir kry. Nu längtar jag till snösmältningen ska ta fart på allvar. Jag behöver fler hagar, NU!

Godmorgon i landet!
Blå himmel och halv storm, det utlovade regnet/snön har vi inte sett röken av, och det får gärna tömma ur sig någon annanstans.
Igår när yngsta kusinen kom och red fick vi ge upp ridplanen och gå en promenad på vägen istället, Mysli höll på att ramla på ridplanen hela tiden för hon fick sådana styltor, det var ju ungefär fem plus ute… Vägen är bra framtinad, mer grus än snö/is där vi gick 
Idag blir det butiken, och handla ikväll innan jag åker hem. Simon är i Gällivare och Peter är någonstans söderut, vet inte riktigt var han skulle lossa, på massa ställen.
Morrn!
Gråmulet idag, blir nog inte det strålande vårväder som vi haft sista dagarna.
Barnen har ledigt idag, så Elin får snart hem en kompis. Får se om vi tar en liten ridtur idag också.
Först ska jag sätta mig och äta frukost med Skansente som bästa Yvonne köpt åt mig. Det ska bli gott!
Ha en bra ny vecka!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon!
#2 Skansente lät mysigt! Kör Earl Grey!
Idag blir det kontor och en vända in till Kristianstad i ett ärende! Trodde det skulle bli grått här men här börjar det faktiskt bli mer gult! All snö är borta men det är fortf. minus på natten. Dock är det sagt sol fredag-lördag på Grevagården så jag hoppas det kommer stämma!

God morgon
Här är de grått och disigt , blåser kallt som bara den.
Rena rama sjukstugan är det också här hemma, Mannen har gått och jobbat idag efter varit hemma i en vecka i feber mm , Amanda har varit hemma i en vecka och är även hemma idag , Albin blev sjuk i fredags , kan knappt prata så ont i halsen har han, Adam blev hemma idag började få ont i halsen igår. så idag ska jag åka till doktorn med Amanda och Albin.
Träningen med Edwin har ju legat nera nu när Amanda varit sjuk då jag inte kan springa med honom, fattas väl bara att jag också blir sjuk nu när de är dags att ge sig iväg till Grevagården ..

Hej!
Just nu vid 9.40 bröt solen fram över oss här på södra delen av ön, blåser gör det ganska bra men det är ca 5 pluss. Själv har jag fixat stallet och ska nu åka till Hemse för att handla lite. Hoppas på en tur med någon häst och senare mot kvällen åka till jobbet och träffa alla goa mäniskor.
Ha en skön dag i solen!

Förmiddag här, osäkert om den är särskilt "god". Jag är såå sjuuuk och ynklig, komplett martyr, och inte alls nöjd med tillvaron. Rejäl förkylning - säger bara tackochlov för nässpray. Precis som #4 tycker jag det är usel timing, inför Grevagårdshelgen.
Usch.
Kanske skulle prova att gå och lägga mig och försöka sova mig frisk och glad?
Tips på magiska huskurer emottages gärna…
# 6 Inte så bra här heller, vaknade med världens huvudvärk. Två Voltaren, och strax skall jag dyka i dunet igen!
# 2 Skansente är väl inget mot Kalkstensdrömmar? 
Blåser och är grått…..Hoppas dom nya grindarna som jag beställt kommer i dag!
Ni andra får ha en bra dag!
PS. Så här fint var det i Ljugarn, Folhammar , i går!

Det är vårdagjämning idag - fast "vår" känns mest som ett hån när jag tittar ut över snödrivorna…

Här har vi ingen snö, den smälte för ca en månad sen men nån vår vet jag inte.. Det har ju börjat växa i rabatterna iaf.
Skynda långsamt så går det fortare.