Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 987 ggr
garrilina
0

God Morgon 11-03-20

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God Morgon! Ännu en dag med strälande sol -10 nu men det blir nog varmt  även idag.

Dottern på jobb idag också så jag har utsläppet själv. Få se hur lång tid det tar idag, var lite seg igår tror jag för det tog lång tid.

Har biobiljett till Hur många lingon finns det i världen i dag, få se om jag utnyttjar den, just nu känns det som jag blir hemma istället.

Ha en bra söndag!

Tittut
0

God morgon!

Strålande sol och vackert. Huset fullt med barn idag, som alla vaknade lite efter 7.00

Ska åka till Yvonne ikväll och hämta saker inför helgen som kommer, så det blir en resa till Hufvudstaden i dagsschemat.

# 0 Hoppas du kommer iväg! Jag sprang förbi Möljen i somras mitt under inspelningen, och ska försöka se den med familjen när den kommer till byn.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Strålande solsken och antagligen minusgrader, solen lyser på termometern så den litar jag inte på!

Vaknade först vi dfem och sedan vid sju och fastnade litetgrann i min bok, nu frukost och sedan får jag se vad jag hittar på. Glömde ta med strö till marsvinen hem från jobbet, så jag ska iaf inte göra rent åt dem.

I det här huset är inga barn vakna vid sju, man får vara glad om alla är vakna till klockan ett…

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är vädret underbart, liksom igår….strålande sol och blååå himmel, just nu är det 3,3 i skuggan. Torde bli härligt att sitta nere vid stallet idag, där brukar våren komma först….jätteskönt att sitta utanför i värmen. Ska köra båda idag med i solen och putsa klart mina "nya" travselar.

Ha en bra söndag!

Bild från gårdagens tur med Njord, vi mötte sex vackra herrar med stora kronor, tog med mobilen så det blev lite långt ifrån…men ganska vackert ändå!Skrattande

kristina-axtorp
0

Godmorgon!

Vaknade en smula trött men ändå glad över att ha firat äldsta dotterns 20- årsdag i Malmö igår kväll! Bowling och fondue på restaurang men ett gäng glada 20- åringar! Fattar bara inte var åren tagit vägen…

Idag blir det tvätt av Cayenne inför hingstpremieringen, sen får han tvättas en gång till fredag morgon men jag tänkte jag skulle få bukt med hans bångstyriga man och få bort lite päls!

Mer förberedleser inför hingstpremiering står också på programmet, listor att färdigställa och tvått att tvätta! 

Ha en skön söndag! Hoppas vi också får lite vårsol att njuta av men än så länge är det bara grått!

RC71
0

Varit ute på lite snabbjobb få morgonen. Strålande vackert här också. Stallet mockat och klart och hästarna njuter av den värmande solen. Det är verkligen vår! Kaffe och jordgubbspaj här, sedan en tur till staden. Det ekar tomt i alla skåp…

God förmiddag f¨ån

Lotta Glad

[Croneld]
0

God dag!

Frukost och lunch avklarad, kusarna har blivit borstade och de fäller åt alla håll. Susa har blivit tömkörd och dragit linor idag med.

Om en stund ska vi till Rimbo och titta på precisionen, några russ startar och det ska bli kul!

Gnistra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go middag!

Här skiner solen och vi har varit ute en tur med maraton vagnen, jag Kiara och Ninito i otroligt vår- väder!

Vill bara sända en första riktiga vår hälsningen från Alva i år

katten Trams gillar maraton vagnens plcering i solen!.