Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1001 ggr
garrilina
0

God Morgon 11-03-19

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God Morgon! Strålande solsken och -10 grader, så det sr ut att bli en fin dag. Kom en hel del snö i går  det hade vi kunnat vara utan finns så det räcker ändå.

Skjutsat dottern på jobb och nu ska jag ta våra hästar. Vår inakordering som flyttade förra helgen kom tillbaka efter 3 dagar, och hon tycker nog det är skönt att vara tillbaka som det verkar.

Ha en bra lördag!

[Croneld]
0

God morgon!

Helg igen och vi har ett nytt fint snötäcke som ligger på vägen. Brasan sprakar och kaffebryggaren spelar ljuv musik. Ska bara vakna till och sedan ska jag gå ut och träna min treåring.

Ha en bra lördag!

Tittut
0

Morrn!

Vackert vinterväder ute, men hade hellre haft mindre snö. Jag, som de flesta skulle jag tro, vill ha vår nu!

Ska åka och släppa ut hästarna nu, så får vi se vad dagen bjuder på.

Ha en fin lördag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon!

Ca. 5 cm snö som var lite mer i går, men en del har smält bort. Får ett litet besök på fm. och skall sen mäta en "eftersläntrare" på Skrubbs i em. Nu skall jag gå ut och släppa ut tanterna och lilltjejen!

Ha en bra lördag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Litet slömorgon idag, gäller ju att passa på när det är helg Skrattande

Även om jag snart ska fara till butiken. Det har snöat en del inatt, och det är runt nollan och mulet här.

Sara och Johanna gjorde Stockholm osäkert igår, jag hoppas de har haft det roligt och att konserten med MCR var bra.

Simon ska ta min bil idag och köra upp sin husvagn till Gällivare för eget boende istället för vandrarhemmet.

Peter ska styra kosan söderut igen.

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Strålande sol idag och det ser ut som det blir varmt, hoppas vi på så denna snö som kom igår försvinner igen!

Ska ut och köra lite häst i solen…gubben ska laga på min hästlastbil, känns bra!!