God morgon 2011-03-17
Stadiga -7 som varje morgon denna vecka. Lutar väl att det blir ytterligare en vacker vårdag med sol och ordentlig dagsmeja.
Det är fortfarande mycket snö här överallt, men det börjar minska vid husväggar och andra utsatta ställen.
Hemmadag hela dagen, vilket är jätteskönt. Finns lite att bita i. Tyvärr låg Blå Basen nere hela dagen och eftermiddagen i går, så de pass som skulle göras blev ogjorda. Hoppas på bättre tur idag.
Ha en fin onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon! Min egen dator har sagt upp sig och nu är jag datorlös, får låna barnens. Idag blir det vanlig dag och maken sambon ska in på op idag, så ska hämta honom på uppvaket. Ha en bra dag!

Godmorgon i landet! Strålande sol och runt tio minus. Inte så varmt inne då jag var så trött igår kväll att jagg inte orkae elda. Sara var ute med Trixi igår, få se vad som hinns med idag. Butiken blir det iaf.

Här är det molningt och någon minusgrad, blåser gör det också.
Ska försöka göra något nyttigt här hemma för igår blev det ej mycket gjort, tyvärr. Jag blev klar med kursen om arbetsrätt och säkerhet och sedan bar det av mot Visby (Magnus hade ärende) o lite inhandlande av grimmor och ett nytt träns vid Dahrves. Hur som nu är det lite nytta som står på dagordningen!
Morron
Sol klart och kallt, -3!
Ska gå ut och släppa ut pållarna nu, sedan kaffe!!
I går var jag och hämtade lite travsaker hos Madde Björnskiöld(Stuteri Hult), kul att träffa henne, var ett tag sedan. Tyvärr gick transporten sönder precis när jag skulle åka hem så vagnarna och transporten blev kvar……mer jobb till Ove! Så nu finns det lite (mer) att putsa på…
Ska jobba idag, inte helt bra men nu får det vara slut på att vara hemma…ha en skön dag!