Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 2881 ggr
Winner04
0

Denilson 529

Jag söker lite information om denna hingst :)
Vill veta allt om honom! Har han startat i trav? Startande avkommor? m.m. :)

Mvh Caroline

steilinger
0

skickat pm

Winner04
0

Putt :)

LindaM
0

"Nisse" stod nere hos mig för några år sedan. Snygg och lätthanterlig hingst och VÄLDIGT snäll. Trevlig på alla sätt i både ridning och körning. Kyss

Fidelia
0

Du har PM

Winner04
0

Tack för svar Skrattande

Emelie89
0

Jag lånade en avkomma efter honom förut Ginetta, ostartad men kvalad på 2.43. Riktigt egen liten dam men väldigt snäll. Hon står nu på Gävle Ponnytrav Klubb.

Finns bild på henne på min hemsida under hästar vi haft/kört.

Teamlanttoeriksson.se

Winner04
0

#6 Fin hon är :)

Skulle vara kul att höra om mer avkommor :)

Emelie89
0

Ja hon är en dam med super snyggt steg :)

veruscka
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har flera avkommor efter "Nisse" Alla jätte snälla och bra :) Rekommendrar han skarpt !!

Winner04
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Anledningen till att jag frågade lite om Denilson "Nisse" är för att jag har hans avkomma Lillasyster i träning och jag ser verkligen fram emot att jobba med Lillasyster! Hon är supertrevlig, pigg, glad och framåt. Visar vinnarskalle. Hon är ju bara tre år så man får ta det lugnt men jag hoppas att vi kan kvala henne under våren/tidig sommar. Vilket jag inte tror blir några problem alls för henne att klara då hon är helt underbar. Hon kom till oss i lördags, har visat henne området (bor vid Mantorpstravbana) så hon har fått se stallbacken, banan och träningslingan och det är som att hon inte gjort annat förut, som om hon varit hos oss längre :)

Är det någon som är intresserad av att följa Lillasyster så skriver jag om henne i vår hästblogg: www.stablenysater.blogg.se där skriver jag även om våra andra hästar. Winner, Ellens Bacardi och Valentino Rossi :)