God morgon 2011-03-12
Morrn!
Lillhunden var kissnödig, så det blev att gå upp, men funderar på att gå tillbaka till sängen med en bra roman en stund.
Inser att jag och dotra har namnsdag idag, grattis till oss!
Man kanske ska göra sig till och bjuda på fika på eftermiddagen?
Nä, åter till sängen.
Ha en fin lördag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Här var det inte vovven som ville ut, utan matte som var tvungen att stiga upp
Vovvarna har varit ute och tidningen var intagen! Solen skiner och det ser ut att bli ännu en fin dag! Staren och tofsvipan har kommit! Skall idka lite hästvård i dag!
Ha det gott!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon! Vaknade kl 6.00, en ledig dag!!! Solen gör underverk tydligen. Ska ut och vattna hästarna snart. Ser genom fönstret att två av dem ligger och sover i vindskyddet. Har tillbringat morgonen med att "vagnssurfat" och "hingstsurfat". Ha en bra lördag!

Godmorgon i landet!
Strålande lå himmel och solsken, runt tio minus ute. Det är så ljust att man nästan får ont i ögonen med nysnö och solsken.
Butiken idag, och så var planen att vi ska ut med några hästar på em.
Godmorgon!!
Vaknade kl 6.15 imorse för att min sambo ska åka till GBG med en granne för att hämta en båt(?!?) och kunde så klart inte somna om efter att han har åkt då han väckte mig stup i kvarten o fråga vart e de o de….. ( Typiskt killar! :) ) så kvart över 7 gav jag upp!
men min trötta hund sover än :) han tycker att de e kriminellt att kliva upp före kl 10..
Morron
Hatar att vakna med huvudvärk……..
Ingen sol ännu men det ser ut som att den kommer, hoppas på det för jag har tänkt göra massor ute idag…..
Gubben jobbar hela dagen så jag är mol allena….
Ha en bra lördag!
Här blev det låång sovmorgon på en tidig kväll. Nu ska man väl kallas pigg iaf?
Här väntar frukost som prio ett. sen göra fler hål i stiglädern till KP:s sadel, vedbacken och tvätthögen väntar. Givetvis även hästarna så nu är det slut latat här idag.
Ha en fin dag. Här sol och jag abar blå himmel bakom persiennen.

…här snöar det,,, uppe tidigt, ska få en massa besök idag, -2 extrabarn har redan kommit.. så nu hyser huset 4, en tonåring, och väntar på ytterligare en… 11/2 åring… PUST! Hur gick DET till?!
Var ute på en kort (men tröttande och jobbig) löprunda igår med 2 åringen Fridha… lika trötta båda två blev vi… FÖR MYCKET SNÖ!
Funderar på att ta en repris idag, med Hallonet istället.. men det snöar FÖRFÄRLIGT mycket just nu.. så jag är inte supersugen på att gå ut… ÄN iaf…
Hoppas på bättre väder och lite färre barn imorgon!

God Förmiddag! Strålande solsken från en klarblå himmel och gårdagens isiga vind är borta. Vaknade även jag vid 6 tiden men somnade om efter ett tag och vaknade 8.45… hur det nu gick till.
Ha en bra dag!