Hingstar på Gotland
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej alla! jag heter Helena och är ny på denna sida .Jag undrar om någon vet vilka russhingstar som kommer att finnas/finns på Gotland det här året ?Jag har nu 2 dräktiga ston som jag ev skall betäcka om till sommaren och vart då nyfiken på vilka hingstar det finns och kommer att finnas denna sommar.
Mvh Helena

Hej!
Vad kul!
Hänvisar till Föreningen Gotlandsruss hingstlista, den är visserligen från 2010, men bättre än inget alls! =)
http://www.gotlandsruss.se/Hingstlista-2010.htm är en länk till Svenska Russavelföreningens hingstlista, även den från 2010.
Jag har dessvärre lite dålig koll på vilka hingstar som kommer att stationeras här denna säsong, men det kanske någon annan kan fylla i?

Tyson står redan hos Lena Martell i stånga, vi (www.russtrav.se) får ner Rusch om ett par veckor.
De är dom hingstarna utöver de som står permanent på gotland som jag vet.
På stuteri gloria står två hingstar. PAtron och kamraten. Jättefina hingstar! :)
stuterigloria.se
/ Sabina

OkiDoki, Urkul,Urgute, Nordman och Qum fins i Alva och Fardhem!
http://www.gardsbyruss.n.nu/avelshingstar och
Marita Havdell 0498 484166

Exact 630 är kvar hos Marika Strömberg, stuteri Mariline, Hemse, mer om honom info@levidegard.se
Tack för alla era svar. Florence,bägge mina ston är betäckta med Exakt,
Om allt går som det ska så kommer fölisarna i maj.Ni som har hingstar får gärna maila mig om jag framöver kan komma titta på din/dina hingstar,för senare betäckning.Mail bagge66@spray.se

Liten rättelse… På stuteri Gloria finns tre hingstar i år. Patron, Kamraten och nygodkände Glorias Cumulus
mvh Julia