God morgon 2011-03-10
Här har det ramlat ner lite snö under gårdagen eller under natten, så det ligger ett litet snötäcke på marken.
Ska väcka barnen lite tidigare, då jag ska iväg på möte i Skövde och behöver ge mig av om en stund om det ska hinnas med.
Hästarna ska ha sitt först, men det tar vi på volley!
Ha en bra torsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Här är det halvklart idag igen, det har kommit säkert en hel centimeter snö inatt. Det varnades för att det skulle komma minst 10 cm, men inte här då ser det ut som.
Hinner inte ut med någon häst idag, måste hinna köpa nya kuvert till butiken, skulle skicka iväg en order och så fanns det bara små kuvert kvar, inte bra.
Butiken idag och så får jag se vad som hinns med annars.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Lite otur att det alltid ska snöa när du ska iväg! Lycka till på mötet idag och kör försiktigt!
Här är det nog läge för lite sol känns det som, iallafall fram på dagen! Men det har slutat blåsa och regna och är lugnt! Idag blir det riktig sanering här i huset! Hur det kan svämma över med saker när man dessutom bygger om- och ingenstans att ta vägen med alla grejjor! Men så skönt det ska bli när det blir klart!

Hej!
Här är det mulet, blåsigt , strax över nollan och troligen nederbörd senare. O mera blåst ska det bli…. men vi har snödroppar i trädgården och i går var hästarna leriga på mularna, så det blir nog vår så småning om. I dag är det studier och möte på jobbet och senare lite russ.

God förmiddag! Ännu en mulen dag, har kommit lite snö i natt även här.
#3 vad härligt det låter med snödroppar och lera på mularna. Kommer nog dröja här 
Nu känns fölungens sparkar i Dixy Bess och hon börjar se knappt dräktig ut få se vad som kommer i juni.
Ha en bra dag!

God kväll
Idag fyller dottern Amanda 17 år och det är de som varit på schemat hela dagen.
Jag har sådana problem med sidan här nu och allt jag ska göra tar en evighet så jag kan inte vara här så länge de är på detta viset , tråkigt för jag missar säkert en del roliga disskusioner.
Så jag hoppas de blir färdiga snart
ha en fortsatt trevlig kväll
God kväll! Jag är färdig med jobb och hästarna för dagen och nu vankas det middag. En spännande bok ligger och väntar med.