God morgon 2011-03-08
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ny dag och nya äventyr på jobbet! Ha en bra dag!

Godmorgon i landet!
Halvklart idag, och blåsigt, några minus nu på morgonen. jordfelsbrytaren hade slagit ifrån så vi var utan vatten när vi steg upp. Det gick dock snabbt att lösa 
Morgonmöte med hendelsföreningen idag, eller ridtur? Få se om jag får upp Sara, annars blir det möte.

Hej!
En morgon tur med Kiara och Ninito i solsken, men det blåser ganska bra! När den kära Ninito börjar lite trött - vill han ibland ifråga sätta mig som kusk så vi får lite olika äventyr längs vägen, livet är som en berg o dalbana och det även för våra russ. Nu snart är det studier och senare jobbet för min del.
Ha det skönt i dag!
#2 Så mysigt det ser ut!
Här väntar telesamtal, vedkörning och röja hemmet. Igår drog en tornado in i köket…milt uttryckt! Dottern som var hemma från skolan igår stökade runt och fixade lassagne, men ack hur köket ser utefteråt!
Och om det bara var i köket kunde man nog ha överseende men det sprids konstigt nog till rummen bredvid!
Hästfronten då? Inte hunnit smörja in den nya sadeln till KP. Hänger så fint här och väntar. Dottern med den brutna armen var iväg till en kamrat för ridtur igår. Tur takterna sitter i. Så när sadeln är fin och klar för användning så drar vi igång KP ordentligt. Ska bli sååå roligt!
Ha en bra dag!
God Middag!
Har haft datorproblem som efter 7 sorger och 8 bedrövelser är avhjälpta med lite god vilja och många eder…..
Solen skiner, men det blåser…..
Ha en bra dag!