Godmorgon 11-03-07
Godmorgon i landet!
Solsken, blå himmel, några minusgrader och massa blåst.
Första sportlovsdagen för Sara, få se om jag får upp henne så vi hinner ut med några hästar innan jag far till jobbet.
butiken annars.
Morrn!
Oj, vad konstigt allt ser ut, men vi får väl hoppas att det blir kortvarigt.
Tillbaka i hemmet efter drygt två fina dagar på Gotland. Elin ville inte åka hem och har redan börjat undra hur långt det är kvar till hingstsläppet.
Första dagen efter sportlovet, så det går lite trögt här på morgonen. Ska nog gå och se vad den lilla tog vägen.
Ha en bra måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Morgon! nollgradigt, mulet och regn tråkig början på ledigheten.
Hovslagarinnan nu på morgonen och sedan tar jag nog dagen som den kommer.
Ha en bra dag!
God Morgon!
Visst ser allt konstigt ut…..kommer det att fortsätta att vara så här? Antar det…..
Nu skall vi åka och hämta lite spån, sen är det stallet som gäller…..ut i solen!
Ha en bra måndag!

Godmorgon!
Solsken och ganska stilla men molnen hopar sig och de har lovat nederbörd av något slag här på efter middagen.
Själv är jag riktigt glad och nöjd över går- dagen, riktigt stolt över vår OkiDoki, härlig känsla när en dröm blir uppfylld! Nu är det nya mål att arbeta mot, nästa grej är 3-års testet för Chacha o Qrumelutta och förstås körningen med de övriga russen.
Hoppas snart på att finna någon liten blomma i trädgården snart. Hästar och stallet under dagen och senare mot kvällen är det jobbet som väntar.
Ha det skönt ute i solen!
# 4 Grattis Marita!
Pigg kille denna där!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Här också härligt väder. Helgen förflöt i lugn och ro. Väldigt mkt häst blev det. KP fick följa med till en lite större stad och prova sadel. Tänka sig; Vi har hittat en sadel som passar riktigt bra. När han tappat några kg av halm magen kommer den sitta ännu bättre. Nu ska här bli utbildning av. Ja ja han är bara tre år så det kommer gå lååångsamt framåt och i kombination med körningen. Jätteglad faktiskt att det löst sig. Nu väntar vi bara på den beställda bågdäckeln… Den hade betydligt längre leveranstid än vi tänkt oss…
Idag då? Till stan och fixa ärenden, pyssla om sjuk dotter och kanske röja en aningens här hemma.
Ha en bra dag allihop!

#5 Tack, jo det fins lite krut,en riktig allround hingst hoppas jag!