God morgon 20110304
Morrn!
Nyss uppstigen. SKa åka till stallet för att senare bege mig till Nynäshamn och Gotlandsbåten. Hoppas på en lugn överfart.
Ha en riktigt bra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Flyttar hit Stuteri Solos inlägg, dubbelbokning!!
Godmorgon 11-03-04
Godmorogn i landet!
Solsken, några ,inus och detblåser mindre idag, lilla vovven lär inte flyga iväg når hon går ut som hon höll på att göra igår.
Få se om jag hinner rida MYsli före jobbet, planen är sådan. Butiken annars.
Nu har jag också stigit upp!
Det blev filmkväll igår med hela familjen och idag ska jag till min ena syster och ha trevligt. Solen skiner härligt vårlikt i snömassorna.
Ha en bra fredag!
Visst ja! Glömde säga Godmorgon!
Här ligger dimma tjock, hoppas det blir lite tö och solsken i dag…..skall städa lite inne, mocka ute! Blir lite fest i kväll så jag missar Let's Dance, men skall göra Faki, grekisk linssoppa, i stället!
Ha en fin Fredag alla!
Å jag sitter här med ett leende när jag tänker på hästarna! Helg = mer eller mindre heltid i stallet. Fast det är ju ingen garanti på att något blir gjort
. Men först väntar frukosten på att bli uppäten, sen vedbacken en stund. Därefter är det nog lunch och middagsvila. Men sen så det fyrbenta med glittrande ögon, mycket man o svans, busiga och gosiga vänner. Känner mig bara sååå glad!

Hejsan!
Började dagen i ridhuset mellan 8-9, för att trimma Oki inför söndagens övningar. Har sedan fixat stallet inför kvällen. Själv ska jag jobba kväll och det innebär att hästarna kommer in lite onödigt tidigt i kväll, för annars blir det väl sent i stället…
I går var jag ute en runda och njöt av att köra par, i dag får jag hålla mig lugn och vara nyttig inne istället innan jobbet.
Ha det bra!
#4 vilken härlig instälning du har till livet! skön, jag blev glad när jag läste det!