Godmorgon 11-02-25
Godmorgon i landet!
-11 enligt termometern, några snöflingor har kommit ner, men så skönt med litet varmare väder!!!!
Idag butiken och före det få rjag se vad jag hinner, håller på att storstäda köket och det blir en liten bit varje dag. Men hästarna behöver ut och röra på sig också…
# 0 Håller med! Vi har äntligen minusgrader på ental igen, just nu bara fem.
Kom på att jag är gräsänka idag. Får se vad Elan och jag hittar på.
Ha en bra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Här är det bara -2 helt plötsligt!!
Grått ute….
Ha en bra fredag!
Godmorgon!
Grått ute här också! Idag måste det ved in annars får vi frysa och duscha i kallvatten… resten av vintern. Hua brrr! Hoppas verkligen sportlovslediga ungar kan hjälpa till annars blir det hårt och tufft för mamma jag.
Hästarna ska iaf få lunch utav mig men tyvärr blir det nog inget mer gjort med dem idag
.
Ha en bra dag allihop med och utan era russingar.

God morgon! -7º och ett vasst isigt småregn i luften. Jag blev alldeles nyss inringd till Romme i kväll. Har en del att pyssla med under dagen innan dess, nu blev det plötsligt mindre tid att få dagens jobb klara. Måste åka hemifrån före fyra: hej och hå.
Bild från slädpartiet i lördags, 15 ekipage - härligt men ganska svalt…

Klart man klantar till det och trycker 2 ggr
#4 Läckert Pernilla….synd det var så långt bort för mig annars hade jag gärna deltagit!!

Go dag!
Nollgradigt och molnigt här. Är ledig idag så jag har roat mig med att städa. I eftermiddag blir de stallet, medryttartjejen kommer idag så de blir lite ridning.
Ha en bra dag
Sportlov! Skönt och nu ska jag vila och göra allt jag gått och längtat efter.
Nästan kväll…..
Gissa om det är skönt att se termometern stå på -1! I gårkväll vid 10-tiden hade vi -14!
I dag har det varit Visby hela förmiddagen, handlat, varit på återvinningen med skräp, apoteket, posten mm. mm. + mockning i stallet. Nu skall jag snart fixa till bulgur med stora räkor, stark sås och wokgrönsaker……mums, kan nog bli vin också, skall kolla i källaren! Sen blir det Let's Dance som vanligt!
Ha en fin fredag!