Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1675 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-02-23

godmorgon i landet!

Här är det akllt, idag igen, -26 på mätaren betyder ungefär -29. Himlen är klar och solen på väg upp.

Idag blir det kotknackaren före jobbet, och ikväll middag hos svärmor.

[Croneld]
0

God morgon! Kallt, kallt -23 har vi här i min del av Roslagen just nu. Brassar på brasan för sonen är sjuk och jag vill ha behagligt klimat inne. Såg till min stora förvåning att mjölken är slut, då blir det at dricka en liten slurk svart kaffe!

Ha en bra dag!

Tittut
0

25 bistra minusgrader här. Skulle haft hovslagarbesök på morgonen, men det är framskjutet till längre fram på dagen till att börja med.

Dotra är hemma från skolan idag men hon är mycket piggare än i går  i alla fall.

Dags att bita ihop och åka och släppa ut och mata djur.

Ha en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

Morrn morrn , här är också kallt men inte lika många minus som ni har där uppe ;) men i gengäld så blåser de ju här så de blir säkert lika kallt ändå ;)

Själv ska jag bege mig mot tandläkaren snart och de är inge alls kul när man lider av tandläkarskräck som jag men de är bara att bita i de sura äpplet , jag har ju skjutit upp på de flera gånger nu så jag får väl ta mig dit, de är ju ändå bara undersökning och jag får intala mig att de inte är så farligt.

MagganS-B
0

Förmiddag som vanligt…..

Kallt, mer snö…..Skall till frissan, så nu måste man ha mössa på sig ute ;) Lite andra ärenden blir det också. Kylskåpet gapar tomt…..

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kallt, klart och sol, -15!

Usch, idag är det ingen rolig dag då våra små tacklamm ska åka…men så är det……det går inte att vänja sig vid det. Varje år känner vi lika dant inför denna dag……sorgligast är att vår gamla goa bagge Walle ska åka, han har varit här sedan 03……

Annars borde jag städa, blev inget av med det igår.