Godmorgon 11-02-22
Godmorgon i landet!!
Jahapp, då var vi där igen, runt 30 minus nu igen.
Klart och fint, solen på väg över skogen men kan vi få litet varmare nu tack!!
Butiken idag och sedan får jag se vad som hinns med före jobbet. Hästarna blev omskodda igår när hovslagaren plötsligt dök upp. (Ja han skulle komma, men ingen kom ihåg det)
# 0 Fy för den lede.. -30, tycker det räcker med de -12 som vi har.
Dubbelarbete idag. Städjobb på fm och brädgårdsjobb på em. Får nog försöka sticka mellan med lite skrivjobb också.
Ska snart väcka barnet och få iväg henne till skolan. Sonen sover hos mormor och morfar och sköter sig själv idag.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Morgon på er
Jag som trodde att våren var här igår Tji fick jag -15 och en dm ny snö Är lite snorig efter gårdagens löshoppning det är kallt att vara i ridhuset många timmar
I eftermiddag ska jag gå på föreläsning om " Vad händer vid långvarig stress?" Fick en avi om ett förstort brev att lägga i brevlådan ska hämta det samtigigt hoppas det är något skojigt
ha en bra dag där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Lika kallt och snöigt här idag med. Är hemma med sjukt barn, igen. Inte roligt att vara hemma från jobbet alls när vi har så mkt roligt på gång. Men vi har bra vikarier som hoppar in.
Ha en bra dag!
Här har det oxå snöat i natt…behövde vi det?? Minus 9.
Tror jag ska hålla mig inomhus och roa mig med städning!
#2 Vad spännande med paket!

God morgon!
Solen tittar fram lite mellan molnen men det är kallt. Önskan efter värme börjar bli intensiv nu, känns som om man stampar på samma ställe och inte kommer iväg!
Hästarna verkar dock trivas i kylan, de låg och gosade i skjulet när jag kom idag.
Idag blir det kontoret, det finns inget där som sprungit ifrån mig