Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1137 ggr
garrilina
0

God morgon 2011-02-20

God Morgon!

Uppe med tuppen i dag har skjutsat dottern till jobb och nu är det frukost för mig. -20 det har lovats lite mildare i dag och det hoppas jag stämmer.

Stallet och hästarna resten av dagen, kommer nog inte hinna mer.

Ha en bra söndag!

karisma
0

Morgon på er

Kylan fortsätter -20 den sätter mig på hårda prov Men allt är ju till för att övervinnas Tog mig lite sovmorgon stälde kl på sju det känns riktigt lyxigt fast det är inte så varmt i huset då man stiger upp.

Idag blir det inne jobb Gerts små skötare kommer och hjälper till med smörjning av träns Det är ju några stycken sedan har nog denna söndag gott

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Russlena
0

Godmorgon allihop

Här är det -19, det blir stallet sen jobb hele dagen.

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Ett strålande väder, -10-12 och ingen blåst! Kan nog bli årets första loppisrunda i dag……

Ha en bra söndag!

[Croneld]
0

Ja nu har jag fått i mig morgonkaffe så det räcker, nu ska jag gå ut till kusarna som står i solen och äter hö. Jag behöver fylla på halmförrådet idag.

Min rockard är fortfarande överplogad och det ser inte ut som snön kommer att smälta bort i första taget. Den har blivit inbäddad i snöis som värsta mammuten.
Ha en bra söndag!

[Tjiwi]
0

Humöret sviktar….så innerligt trött på snö och kyla.Skrikandes Vattnet frusit även i sadelkammaren i morse…bara att bära från huset och på med värmefläkt. Nu är det tinat igen..hurra……

Lammen åker på onsdag så idag ska vi sortera ut de som ska stanna kvar……man känner sig lite som en bödel, du får leva….du får dö….Rynkar på näsan

RC71
0

Riktigt skitkallt här i dag. -25 sägs det . Hoppas på lite drägligare temp fram på dagen. Nu blir det stalltjänst och sedan hussanering!

Godmorgon från

Lotta Glad

StuteriSolo
0

God förmiddag!

Här var det bara -17 när vi steg upp, solen skiner och det flingar ner litet snö. Har bakat scones till frukost, och sedan måste jag baka matbröd och göra tidig middag så Simon hinner äta innan han ska till Gällivare, så jag vet inte om jag lyhckas ta mig ut idag…