Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 3415 ggr
Faradiba
0

import England

Går i tankarna om det är billigare att själv importera en hästtransport från england eller köpa en här….

Är det någon som har erfarenhet av import från england eller danmark??

palomia
0

#0 Jag var i kontakt med säljaren i england själv och nackdelen som dom själva sa är ifall det händer något reklammationsfel t.ex. Då måste du ju skicka tillbaka den för att åtgärda… Annars står ju pundet bra i dagsläget…

Faradiba
0

#1 ja, de skiljde ju rätt så mycket i pris. Funderar på hur många fel kan det bli….

Har mailat med återförsäljaren här i sverige och frågade om ajg skulle räkna med lika lång leveranstid som "en vän" på gotland hade fått göra… Har inte fått något svar på det än Tungan ute.

Jag vill göra tillägg på både hel skiva fram och hel skiva emellan + taklucka. Vilka hade du??

palomia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Hel bröstskiva, hel mellanvägg, lastgrindar, el.takfläkt, kamera, fönster.

Vet ju inte iof om det var den svenska återförsäljaren eller engelska leverantören som strulade  mest så du kan ju "åka på" lika lång leverans ändå.Flört Vet inte om det finns några "barnsjukdomar" på dom här släpen, dom sa att det bara fanns två st. i sverige än så länge. Sen vet jag inte vad det kostar och hur man går till väga med reg.besiktningen heller.

Du har ju lite tid på dig att fundera på allternativ.Glad

janehellen80
0

Snygg den ser ut.. dom åker som kungar ser det ut som…

Medarbetare på Gotlandsruss i fokus

Av ett russ blev det russigt värre  Skrattande

Faradiba
0

#2 då blev det ju inte så himlans mycket dyrare när det var så många tillägg Glad

Nä, jag har ju gaaaanska lång tid på mig….. Tungan ute behöver ngt att ha som morot när jag kommit i mål….

Nä, det är väl bäst att köpa i sverige ändå…. Obestämd

Jag funderade oxå på de högre lastgrindarna….. vi får se vad det blir när jag är där… :)