Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1679 ggr
Faradiba
0

Seg Ifokus sida

Jag håller på att bli galen på denna sida Skrikandes Tar en evighet att ladda upp sidan eller om jag vill öppna någon tråd. Ibland går det över huvud taget inte att öppna, Varför????

Har inte detta problem på någon annan sida på nätet…..

Är det bara jag som har problem med detta????

//Anna

linnri
0

Nej, det är inte bara du. ibland kan det ta en evighet att öppna iFokus för mig också. ;/

~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

karisma
0

Samma härSkrikandes

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

janehellen80
0

Tror det är för kallt ute helt enkelt ;)

Har samma problem..

Medarbetare på Gotlandsruss i fokus

Av ett russ blev det russigt värre  Skrattande

[Tjiwi]
0

Samma för mig!!

MagganS-B
0

Det är nästan alltid så, tror att det ligger lite för mycket på samma server kanske…….

PernillaJ
0

Inga såna problem här faktiskt.

Medan vi klagar: visst är sökfunktionen på iFokus usel? Innan sajten gjordes om för nåt år sen var den suverän. Numera rutten. Ofta hittar man det man söker via Google, inte genom sajtens egen sökfunktion. Om man alls lyckas hitta gamla trådar vill säga.

Miica
0

Sidan är seg här med!
Och jag gillar inte heller sökfunktionen för man hamnar på google o jag hittar inte alls de jag söker!

Faradiba
0

Vad kan man göra åt detta då……

Ni som är sajtvärdar mm har inte ni några trådar att dra i???

[Croneld]
0

Lite matnyttiga tips till er som undrar!
Ni kan själva gå in på www.support.ifokus.se för att se om någon "bugg" är anmäld och se hur man rensar webbhistoriken, som ibland kan få ens dator att jobba snabbare. Gå gärna in där och se dig omkring! Denna sida är till för alla iFokus användare.

Märker jag att någonting inte fungerar så brukar jag kolla där, sen har vi värdar/medarbetare en egen sida med. Där kan vi dra i trådar och förmedla vidare medlemmarnas åsikter.

Det händer att iFokus med jämna mellanrum byter iFokus version och då brukar en del funktioner tas bort eller ändras.

Jag saknar också gamla funktionen med sökning, då jag kunde hitta gamla inlägg lätt!  Men det är inte segt för mig de senaste dagarna.