Godmorgon 11-02-17
Godmorgon i landet!
Kallt idag med runt minus 30, 12 grader i köket, spisen tänd. Simon har ingen skola resten av veckan, det har varit runt -40 och ska fortsätta vara så kallt hela veckan, så det blir ingen övningskörning med lastbilar och traktorer.Men jag blev litet överraskad när han kom hem igår 
Hästarna verkar inte bry sig om kylan, bara de har sin bal att tugga på är de nöjda.
Annnars blir det butiken idag, och ikväll kommer PEter hem, då är alla på plats igen.
Usch Bisse, hur st¨år ni ut med -30?
Jag är nöjd om minusgraderna håller sig på ental…
Ha en bra torsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Jo man ser till att inte vara ute så länge i taget, och eldar ordentligt, har bilen i motorvärmaren hela tiden och gör inga onödiga resor. SOlen har ju börjat värma så mitt på dagen är det riktigt njutbart ute.

Morgon på er
Sol och -5 så det blir nog en fin dag Det stora men är att snart ser jag inte ut skitiga fönster pga av att jag vedeldar så mycket Bara undrar hur tiden ska räcka till för storstädning
Igår när jag var med Antika och lämmna blodprov för forskning, kom jag på att mina smådjur är en flock gammlingar Katterna är 21,11,10 år En york på sitt 13 år och Antika 9år Sedan finns det några yngre hundar
ha en bra torsdag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

# 4 Ja visst är hon undrar bara hur länge jag får ha henne kvar hon är 21 år
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Här blåser det så det tjuter i knutarna och är kallt, -5-6 grader. Med blåsten så blir det säkert -15-20. Har inte släppt ut hästarna ännu, dom får äta i lugn och ro inne.
I dag blir det rally med snabeldraken!
Ha en bra torsdag!