Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1411 ggr
Tittut
0

God morgon 2011-02-13

Morrn!

Sitter ensam på mitt hotellrum i Gränna efter att min rumskamrat Kristina tagit en tidig morgon och åkt iväg på shetlandsutställning.

Ska ägna dagen åt domarkonferens för kallblod, vilket ska bli trevligt. Ska bla träffa en kär vän som jag inte sett på länge.

Hoppas ni får en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

karisma
0

Morgon på er

Är inne och värmer mig med lite kaffe - 14 för dagen.  Idag är det årsmöte på BRSF så den här dagen går den med Annars är det bara en vanlig söndag och kallt

ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

-22 ungefär, eller kallare, vi har fortfarande ingen ny termometer Skrattande SOligt är det i alla fall, få se om det blir såpass att man kan sig ut med någon häst.

Eldar just nu, det var bara 14 grader i köket…

Blir väl litet inomhuspyssel idag, hela huset skulle behöva en rejäl genomgång.

[Croneld]
0

God morgon!
Tänk att jag alltid samlar på mig en masa "måsten" till på söndagen. Städning, vika tvätt och åka och hämta hö. Bara tråkiga sysslor. Men skyndar på så kan vi göra lite trevligt med. Ska ta ut hästen för lite träning.

garrilina
0

God Morgon! Här snöar det igen…..och blåser. Hade hoppats att väderprognosen skulle stämma och att det även idag skulle vara strålande solsken.

Nu blir det lite stallsysslor sedan blir det Tacolunch hos mina föräldrar. Em. blir på travbanan då dottern ska köra Fantasia i snabbjobb för första gången i år. Enligt ägaren är hon myyycket pigg.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sol och kallt, nu är det -14 men när jag var ute och fodrade i morse var det -18, fyyy!!

I em börjar vår körträning igen, vi har bytt ridhus och ska vara i ett nytt för första ggn….jag vet inte bara vem av dom som ska få följa med.

RC71
0

Hantera inlägg

Godmorgon alla! Nu kom solen här efter en lite grå morgon. Hästarna äter upp det sista av sitt morgonhö i solskenet och verkar njuta av en vinstilla morgon. Pappersarbete på chemat i dag. Bäst att sätta fart! Glad

MagganS-B
0

Förmiddag som vanligt Skäms!

Här är lite molnigt blandat med att solen tittar fram. Vi hade -10 i morse…..hoppas INTE på mer snö!

Skall ägna dagen åt min sida om Samos + den vanliga stalltjänsten förstås!

Ha en bra dag…..

Gnistra
0

Go middag!

Morgonen har jag tillbringat i stallet med div pyssel.  Har  även tömkört Kiara och Nintio i par, det  gick riktigt bra så här långt här hemma på gården och ser fram emot torsdag då kommer hovslagaren - då jag sedan kan börja testa dessa två på riktigt… Jobb även i kväll för min del. 

Ha det bra i kylan!

VeronicaP
0

God kväll.

Här är de svinkallt i dag inte så många minusgrader men blåser kallare än kallast.

Idag har Edwin varit inne och blivit borstad och tränad för hand , han skrittar helt okey även om han blev spänd ibland men när han fick igång traven så var det mer än godkänt :D

Igår tog jag ett tufft beslut för mig och det var att mitt halvblod och även mammas ska säljas , de båda är ju efter min gamla tävlingshäst och betyder otroligt mycket för mig men då de är i år 6 & 7 år gamla och går och gör inget alls , 6 åringen är inte inriden ens och då jag har fått inse att jag inte kommer att klara av att rida igen så för deras skulle få jag väl sälja men de känns inte så roligt att behöva göra det.

Nu ikväll är det innebandy match med mellersta sonen som står för schemat , får hoppas de går bra för dem.