Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 1042 ggr
karisma
0

God morgon 11-02-12

Morgon där ute

Idag är der -5 och ganska vindstilla ännu Det får bli mera snöröjning och storbalsutkörning under dagen Sedan är man nog nöjd och vill slappa i soffan med en bok

ha en bra lördag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!
En ny kalla dag, men det snöar inte mer nu, vi har så det räcker och blir över. En vacker dag för vintersport i alla former, men jag stannar inne och går bara ut och gör det jag måste idag.
Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

Minus 7 och BLÅ himmel och SOL, jättefint!!

Ska så småningom göra något med mina hästar, kanske ridhus, kanske parkörning…..får se vad jag känner för då.

Annars ska jag måla lite skyltar, fortsätta på en tavla och sy klart selunderlägg.

Ha en skön lördag!

Prenses
0

Jättevackert väder också i Finland. Hästarna njuter av solen och ligger verkligen och solar i hagen idag.
Red Alma idag för första gången sen 21 december. Konstaterade jag inte alls vill rida med bett längre, kommer nog köpa ett bettlöst träns till henne. Alma har haft vintervila pga av att hon fick lite ont i ryggen pga växt och då bestämde jag mig för vila för hennes del på samma gång. Men har förståss NH tränat istället och sånt. :)

Hoppas alla får en trevlig lördag. Ikväll kommer Finlands eurovisions bidrag att utses, jättespännande! :)