Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 1083 ggr
karisma
0

God morgon 11-02-10

Morgon där ute

Idag var det dax igen att vakna till många minus grader burr och till kvällen nera snö Våren är långt borta det är bara att längta

Jag ska vara inomhus så mycket det går idag har tröttnat kylan men det finns att göra

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Nästan ljust, så härligt!!! Minus tjugo ungefär ute, mindre roligt… Har bakat muffins så Sara har något att ta med idag, och när djuren är omskötta blir det butiken för öfrsta gången denna vecka. Spogamässan var intressant och vi knöt några nya kontakter.

Nu blir det frukost!

MagganS-B
0

Här är ca. -5 och vi väntar oväder till lunchtid…..Det blir inomhus i dag, dammråttorna kryper fram när det är sol!

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snööööööööar……det kommer ner något smått vitt……Obestämd

Säger som Maggan, det blir inomhus idag. Fast jag tog hand om dammråttorna igår så det är fint inne nu, får måla lite istället.

Nu-kaffe!!

Bild, så här vackert var det igår när jag var ute på en låång sköön tur med Soja…annan syn ute idag…

Tittut
0

God förmiddag!

Har inlett dagen lite småirriterad, inte likt mig..

Får hoppas att det vänder.

Åter till näringarna. Ha en bra dag alla!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Cara-Mia
0

Åh nej det har återigen kommit sånt där vitt, snö tror jag det heter…. Had e en liten förhoppning om vår och även hästarna tror jag. De har stått och solat i flera dagar och slängt av sig en hel del av sin vinterkläder….

VeronicaP
0

God eftermiddag.

Här har vi sluppit snön ännu så länge och jag kan vara utan den nu med.

Jag har kört våran shettis Dee-Dee idag som ska sättas igång igen efter varit mamma ledig. Stonar har jag kört ut ensilage till och Edwin är inne och får lite mat och ska borstat lite granna.

Vi har börjat komma igång med Hälge och han har skött sig kanon bra Amanda har suttit i vagnen och kört han i skritt och halt och även travt micro lite då jag inte kan springa så bra :D så snart kan hon testa och köra själv utan att jag håller i :D