God morgon 2011-02-09
Vågar jag titta ut idag, står huset kvar och har det kommit mer snö? Snart är det mars så… Jag får leva på hoppet och njuta av vintern så länge.
Hoppas jag hinner hem tidigt idag så det inte blir mörkerträning idag. Halkträning har vi för jämnan.
Ha en bra onsdag!
God Morgon!
Jättefint väder, men det blåser……
Ännu en blank dag ligger framför oss! Ett vårtecken! Snödropparna blommar i rabatten!
Ha en bra onsdag!
Solen på G, klarblå himmel, INGEN blåst idag men lite kallare, någon minus.
Varit ute och släppt ut russen och hämtat tidningen, fast det var kallare så får man ändå lite vårkänning, fåglarna kvittrar……morgonpigga tydligen!
Ha en bra onsdag!
Bilden är från Egypten, det är källsortering, olika sopor i olika urnor-kul va!!

Sol, blåst och någon minus. En vanlig onsdag väntar med en tre, fyra hästar att sko. I morse vaknade jag före klockan. Underbart!
Godmorgon från
Lotta 
Godmorgon!!
Vaknade först av att vovven var enormt kissnödig i morse och ville ut och det var pronto!! :P haha
och efter promenaden så fick jag ett mindre glädjande samtal eller vad man nu ska kalla det.. min älskade ponny har gjort rymningsförsök till varmblods hingsten då hon är brunstig…( hoppas bara att hon inte lyckas komma in i hans hage.. )
Morrn!
Eller kanske man ska skriva god förmiddag så här dags.
Har skött hästar och kört hö på förmiddagen, och idag vankas ägarbyten och ridskola, med andra ord en helt vanlig onsdag!
Ha en bra dag alla!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

#5 Sopbilen och lokalblaskan då…? 
# 6 Jo då, de har också kommit!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~