Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1117 ggr
[Tjiwi]
0

God Morgon 2011-02-07

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jösses, sover alla????

Här är det klsrt och solen är på ingång idag med-härligt!!

Ha en bra start på en ny vecka allihopa!!

MagganS-B
0

Det är måndag! Flört

Var upp och ute jättetidigt, höll på att dratta på näsan när jag skulle hämta tidningen, det var snorhalt, även där det var barmark! Livsfarligt!

I dag skall jag baka lite…..

Ha en bra måndag!

Gnistra
0

Hej!

Första arbetsdagen på veckan, börjar med ett kvälls pass. Men innan dess ska jag och Oki till ridhuset ovh tömmköra i följe med några kör-vänner Eva, Annelie och ev Maria P. Sedan fort hem och starta datorn och utföra sista muntliga provet i Social service, hoppas att det sitter!

Den nya blivande stjärnan i stallet är nu här, NINITO! Tja inte hade jag en aning om att Soja skulle efterträdas av en svart valack på 10 år. Hans första uppgift är att vara barnvakt/kompis till Chevy, ett ganska tungt jobb som han tar på  stort allvar men Chevy själv är mera intreserad av att komma tillbaka till Märta.

Ha en bra dag!

garrilina
0

God eftermiddag! -10 i dag och brandövning på skolan jag jobbar. Alltid kallt de ggr. larmet går för att kolla om vi har koll.

Middagen avklarad så nu blir det lite slappande innan vi går ut och tar in våra fyrbenta.

Ha en bra kväll!

[Croneld]
0

Nu är man igång igen efter helgen, full fart överallt. Inget nytt men man har och göra hela tiden… Lite kväll nu och sängen!Glad