Godmorgon 11-02-06
Godmorgon i landet!
Strax ska vi bege oss till Kallax för att flyga först till Arlanda och sedan till Köln. Ska bli intressant att gå på Spogamässan!
Barnen får sköta ruljansen här hemma, SImon överger Sara ikväll när han far till sin skola iofs..
God morgon!
Solen letar sig fram över ladtaket, kanske blir det en fin dag i dag också.
Pontus fyller 12 år i morgon och har bjuit in till mat på eftermiddagen, så mamma får välan hem och ställa sig vid spisen efter stallet. Kanske bör man dra en sväng med dammsugaren också.
Bäst att få i sig lite frulle!
HA en fin söndag och Bisse, ha en trevlig resa!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Baktrött efter SCS årsmöte och många mil i bil i går. Försöker starta igång med lite kaffe.
Godmorgon från
Lotta 
God förmiddag!
Ett strålande väder ropar att jag skall gå ut, men måste ha lite kaffe först! En riktig sovmorgon har jag tagit……Skönt!
Ha en fin söndag!
#0 Hoppas du får en riktigt trevlig dag, Bisse!

God förmiddag! Strålande solsken, vindstilla och allt är rent vitt efter gårdagens snöfall.
Stallpyssel och ladda inför arbetsveckan är vad jag ska göra idag.
Dixy Bess börjar faktiskt se liiite dräktig ut, vi vet att det finns en liten fölis därinne men hon döljer den väl än så länge.
Ha en bra söndag!

God Förmiddag! Här är det -2,vindstilla och solen skiner! Igår fick Valkyria äntligen skor och brodd så idag ska jag köra henne, förhoppningsvis kommer vi hem igen i ett stycke och utan att ha raserat hela byn
De andra 2 tog jag igår men en promenad med min gamling Sune blir det nog oxå. + alla andra stallsysslor förstås.
Trevlig söndag!