Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1323 ggr
karisma
0

God morgon 11-02-03

Morgon på er

Vädret idag +2,5 och isgata vet inte hur man ska ta sig fram Det är bara att hoppas på snabb snösmältning och tidig vår Idag blir det inne  jobb för säkerhets skull fast det finns att göra

ha en bra dag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon!

Ösregn! I dag får hästarna stå inne, brutna ben vill vi inte ha! Bitvis har snön nu smält bort, fast meterdrivorna är kvar. Gräsmattan syns lite i alla fall…..och annat trevligt har nog kommit fram också att döma av hur mina hundar luktade när dom kom in i går…..rullat sig! I går hade jag pälsvård på hästarna innan dom fick gå ut. Både Dulilla och Deli fäller som bara den, kanske är våren på väg. "Nya" hemsidan blev klar också, i alla fall nästan!

I dag blir det bullbak!

Ha det gott i stugvärmen!

[Tjiwi]
0

Morron

Sol, blåst och 5 plus…regnat i natt så det har försvunnit massor av snö.

Ska dricka kaffe nu innan stallsysslor!Tungan ute

PernillaJ
0

God morgon! Slask och plask i Leksand, 0º. Regn, blötsnö och faktiskt hagel om vartannat när jag släppte ut hästarna och gjorde klart stallet: inomhusväder.

Jag såg igår datumet för höstens russkonferens, 22-23 oktober på Gotland, och blev nedstämd. Eftersom jag ska hämta Lojsta-föl hade jag hoppats att konferensen skulle hållas i samband med fölskiljningen 12/11, precis som 2001. Jag har deltagit vid många konferenser men i år är det tveksamt.

Hagelberg
0

God eftermiddag!

Här smälter snön, skönt!
Har precis hämtat bilen som blivit besiktad och fått sig en krok. Vi har tre fordon och ett ska bort men vi vet inte vilket. Det jag vet är att saaben ska vara kvar och då kan jag behöva en krok till min transport Glad.

[Croneld]
0

God morgon!

Ja man får nästan åka skridskor över gårdsplan, det gäller att hålla tungan rätt i mun.
#3 Synd för dig, för konferansen vill man ju inte missa. Fast det är kanske trevligare att få hem fölen. Hoppas du kan åka ändå.