Avelshingst 2011?
På grund av neddragning av vår stuteriverksamhet har vi nu beslutat att sälja Jabb KL.
Jabb har en enorm utstrålning och är verkligen ett "riktigt" russ. Han är bedömd med 45 poäng (9-9-9-9-9)och blev BIS på Skåneruss 2010.
Han betäckte 6 ston 2010 med mycket bra resultat. 5 st är konstaterat dräktiga på ultraljud, den sista är inte kollad men har inte brunstat om.
Jabb är både körd och riden. Han startade 4 gånger 2010 och fick ett rekord på 2.35. Tyvärr hann vi inte med att träna honom därför avslutades säsongen tidigt.
Jabb är snäll i all hantering. Han är mycket social och gillar uppmärksamhet.
Vid intresse kontakta Malin på 0417-27256 eller 0704-664548 eller hedendal@sjobo.nu

Fina Jabb
Jabb ser jättefin ut, och om han hamnade i våra trakter skulle jag gärna betäcka mina ston med honom !
wooow.. :o LÄCKER!

#4 Det är bara att slå till :) Du hittar ingen hingst som är så fin för så lite pengar som vi begär för honom.
Avelssäsongen närmar sig..
För vilka pengar då ? ^^ Och ahr ingen möjlighet att hålla hingst heller just nu, men man kan ju alltid drömma. :)
Tack så mycket! Visst är han läcker och det vet han om…..

#7 De är precis som du och jag Malin 
Ja hade vi inte haft hans bror här så hade man gärna slagit till. Han är superläcker, så hoppas ni hittar ett bra hem till honom =)