God morgon 11-02-02
Morrgon på er
Plusgrader och det låter som regn fast det är bara takdropp. Skridskor blir ett måste idag för att ta sig fram eller en väldubbad bil. Igår rev X-et nästan allt på bilen för att hitta läkaget, vilka nyanserade ord han kan om en gammal bil jag blev inponerad. Idag är det full rulle två möten på ön Sedan måste jag till staden för att posta lite grejor djuren ska ha sitt åxå någon gång där i mellan
Ha en bra dag på er
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Några minus ute och jag tror det har slutat snöa. IDag butiken och ikväll mat hos svärmor.
Få se om jag hinner ut med någon häst nu på morgonen, måste lämna bilen på verkstad IGEN för nu funkar inte bromsarna igen… Och igår när jag stannade vid brevlådan så låste sig dörrarna när jag gick runt bilen trots att den stod igång, fick gå hem och hämta reservnyckeln…
Morrn!
Plusgrader, tö och halka. Inte så speciellt kul. Skönt ifs att slippa frysa, men jag saknar så där en fem minusgrader.
Artikelskriveri på schemat idag!
Ha en bra onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
God Morgon!
Nu börjar leran titta fram……skitiga hundtassar har jag inte saknat, men nu är dom här igen! Hos hästarna är det fortfarande ca. 40-50 cm kvar till marken som tur är, och inte speciellt halt heller…..
Måste göra klart hemsidan medan tvättmaskinen går…..
Ha en ba dag!
Morron
Här är det blå himmel och solen är på G ser jag, plus 3!
Tyvärr blir det isigare med men det får man ta om det ska töa. Nu ser man backen här runt träd och vår grus(!!)gång är bar på vissa ställen men på stallplan ligger isen kvar……
Vet inte om jag törs ge mig ut med någon häst idag heller pga isen.

Hej!
Sitter o trummar otåligt, för jag ska boka båt- biljetter för sonen som ska till Stockholm över helgen och visst ska destinationen ha översyn på sin hemsida just nu!
Ska mot Visby senare i dag men nu innan är det lite plugg och ev en snabeldrake som väntar!
Ha det gott bland is och sol!

Goddag! Solsken i Leksand ser jag genom fönstret - sitter inne och sliter håret framför en text i datorn. Igår blev jag först hundbiten (se bild), sedan råkade jag köra mobiltelefonen i tvättmaskinen.
Det ena var kul, det andra inte.
God kväll!
Vi sov in i det sista i morse, så fick rusa iväg utan att säga god morgon, igen!
Här har det varit strålande solsken och det känns nästan som våren är här, fast det är den inte. Ny höbal idag och lite pyssel med hästarna som vanligt.
# 6 Sicken söt råtta!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus