Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1068 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-02-01

Godmorgon i landet!

Har inte hunnit kolla hur varmt eller kallt det är, men det har slutat blåsa massor i alla fall.

Peter for just iväg till jobbet och jag ska nog tända i spisen.

Idag butiken och så kanske hinna med några hästar ikväll. Ska åka in tidigare idag för att få en demo av nya e-butik, blir intressant.

Tittut
0

Morgon!

Får se vad dagen har i sin linda. Först ska barnet till skola och jag till stallet, sen får jag hovslagabesök i em.

Blir nog kväll idag med!

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Gurkane
0

Godmorgon Russvänner!

Här väntar väldigt strax dotterns tandläkarbesök nu redan kl 08. Sen blir det stallet, eller åtminstone en koll vad som behöver fixas inför kvällen. Stallägaren mår ju inget vidare och vi alla hjälps åt med allt fix. Var och en efter sin förmåga.

Eftermiddagen måste tyvärr vikas till att fortsätta tömma fars lägenhet, far har flyttat till ett äldreboende. Trots han redan rensat ur och är mkt spartanskt av sig är det mycket som måste bort.

Lär somna ovaggad ikväll…'

Vår russkille var inte vidare glad igårkväll på oss mattar, då han fick gå in först av alla och det dröjde en bra stund innan de andra grabbarna kom in. Då blir man väldigt irriterad och väsnas enormt. Så det blir nu en daglig träning utav det helaCool

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

Morron

Här är det +4 idag och mer is……..

Hade tänkt köra idag men jag tror inte jag gör det pga isen.

Ha en bra dag!

Gnistra
0

Go dag!

Jag har varit i ridhuset och tömmkört Oki och Qrumellutta en stund  i följe med några goda vänner med deras kör-hästar. Dess utom efteråt en skön stund med fika-korg och småprat!

Här är det isigt, lite blåsigt men det bästa är att det töar! Nu snart ska jag skriva ett uppdrag i social omvårdnad. Ha det bra i dag!

[Croneld]
0

God kväll!
Har suttit framför och hängt framför brasan, spelat kort en stund med barnen och ska putta in dem i badrummet nu. Jag har fått Susa mätt idag och Cadett vaccinerad, det är i princip vad som hänt på hästfronten idag.

God kväll!