Godmorgon 11-01-31
Godmorgon i landet!
Sista dagen i januari redan! Här är det bara några minus idag, men det verkar blåsigt. Peter har åkt iväg till jobbet och själv ska jag fixa frukost n u. På dagens schema står butiken och hinna med några hästar ikväll. Igår var vi ut med Röros och Debbie, Röros börjar bli riktigt duktig!

Morgon på er
Blåser lite ute och -2.5 tror det blir lite sol idag När djuren är klara så får resten av dagen gå till att fixa bilen Ska en sväng till ön åxå under dagen
ha en bra måndag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morron
-2, sol och iskall blåst! Har ont i halsen idag, förstod det redan igår, började på kvällen…sprungit in och ut från varmt och kallt och blivit varm när vi flyttade brorsan.
Får se om jag trotsar halsen och kör en sväng eller om jag stannar inne och kurerar mig till det är dags att gå till jobb.
Ha en bra måndag!
Morrn!
Eller god förmiddag kanske det är dags att säga?
Barnen har studiedag idag så det blir lite hur som helst i schemat idag.
Sonen har precis fått en b il och är strålande glad, dotra sover och ska snart väckas. Det vankas kalas för henne idag igen.
Får se om det blir något annat klokt gjort.
Annars hoppas jag ni andra får en bra dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon
här är det -3 och blåser svinkallt, inget skönt väder alls idag med andra ord.
Idag är de gamla vanliga på schemat , kroppen är inte på topp idag så jag ska försöka ta de lite lugnt och försöka hålla mig inne tills de blir bättre.
De här skiftande vädret är inte bra för kroppen har jag kommit på ;)
Lägger in en bild på Tigerlilja som jag tog i går i det fina vädret , hon är lite avslöjad över vart hon har varit , men nyfiken som hon är måste hon komma och kolla vad vi håller på med :D
God Förmiddag!
Här är också sol, 1,5 minus och drar lite, så pass så det känns isigt! Var vid havet på östra Gotland i går, där var lä, jättevackert och en massa svanar som låg utanför…..I morgon börjar februari, strax vår!
Stalltjänst väntar!
Ha en bra dag!