Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1041 ggr
[Tjiwi]
0

God Morgon 2011-01-30

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon där ute i landet!

Mörkt ute ännu, idag ska vi hjälpa brorsan att flytta till ny lägenhet. Så hela dagen går åt det. Hästarna får ledigt alltså, de var så fina igår att köra i par för andra gången.

Ha en bra söndag!

[Croneld]
0

# 0 Härligt det ser ut!

God morgon! Kaffebryggarens puttrar så dagen är räddad. Det ser fint ut ute ch jag ska försöka träna Susa om det inte är för halt. Sen har en kompis köpt en ny häst (ej russ) som jag ska åka och titta på.
Ha det bra!

Prenses
0

Glashalt överallt här än så länge längs med vägarna. Obehagligt med barfota häst just nu. Planer smids för fullt för till sommaren kommer jag köpa mamma och pappas gård och bygga om pappas bilverkstad till ponnystall med tre boxar. Pappa tyckte att det är nog bäst vi bygger en extra box, man vet ju aldrig vad jag slarvar hem. ^^

Tittut
0

# 0 Vad kul att det funkar!

Här sover ännu familjen, så jag ska snart smita iväg till stallet. Måste nog ägna en stor del av dagen till att städa, så det blir väl inte så kul, men skönt när det är gjort.

Ha en bra söndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

God Morgon! Grått och blåser ute, har som tur är lugnat ner sig lite trodde taket skulle lyfta i går kväll. Har ägg på kokning till en smörgåstårta som ska göras och i dag ska julgardinerna ner i köket. Nu går det inte att skjuta på mer…. Det vanliga pysslet i stallet ingår också i dagens sysslor.

#0 Vad fina de är tillsammans

Ha en bra söndag!

MagganS-B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Förmiddag!

Här har stormat i natt så man trodde huset skulle tippa….Det tjöt och larmade överallt, dåligt med sömn blir det då. Nu är det lugnare och solen skiner, skönt!

Stalltjänst hör till dagen, sen blir det Prix d'Amerique på eftermiddagen naturligtvis, vi håller tummarna för Maharajah

Ha en fin söndag!

Bilden är på Lippu som inte ville vara i solen…..

VeronicaP
0

God morgon

Idag är det kallare här igen , men solen skiner och det har slutat blåsa.

Jag är rätt trött idag efter gårdagens kalas men de blev bra och sonen var nöjd , Albin sa när sista folket gått hem att detta var världens bästa födelsedag ever :D kul när ens barn är nöjda.

Så idag blir det till att röja lite efter kalaset , först ska jag köra mellan sonen till kyrkan .

Jag måste även tänka över och höra av mig till valberedningen i Halmstad, jag har fått förfrågan om jag vill bli ordförande där men jag vet inte om jag kan tacka ja till det.

# 1 Hälsa till dem

Ha en bra söndag

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Även här har natten varit blåsig, men nu har det lugnat sig. Är kallgrader ute igen så det är väl bäst att elda litet nu på morgonen också.

IDag har vi tänkt ut med litet hästar och jag hade en plan på att baka.

Nu blir det en sen frukost!