Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettur-spår
Läst 4547 ggr
Prenses
0

Andra intressen?

Det blir ju häst för alla antar ja för hela slanten, men ändå, finns det ngt annat intresse än hästar som ni håller på med?
Själv så läser jag mycket. Musik tycker jag om. Dans. Och så broderar jag en del också. :)

/ Sabina

hannibal-roll
0

Förutom hästar och hästsport är jag intresserad av jordbruk och allt som hör till det (ligger iofs nära till hands då min sambos familj har lantbruk). Sen är jag obotlig kattälskare, har just nu 3 stycken hemma och 2 i stallet. Har också ett intresse i allt "naturvetenskapligt", har ju pluggat en hel del naturvetenskap. Här om kvällen somnade jag medan jag läste en artikel om ny sömnforskning i National Geographic Tungan ute

thilda-
0

Mitt intresse är Dansband och fara ut och dansa :)
och även hundar! utställningar, IPO (Skyddsträning) spår, sök

silarp
0

dansar oxå när jag hinner! Bugg o fox!

Har lantbruksAB med gubben o jobbar en del såklart… 150 mjölkkor o rekrytering, så runt 400 djur ungefär…

har oxå tränat och tävlat med hund i mitt tidigare liv, haft kurser osv…

I övrigt gillar jag att fixa ute runtomkring,, måla, renovera, fixa hyresfastigheterna, -eller än hellre härute på gården eller i huset, nya gräsmattor, nya staket, röja upp och snajsa till det helt enkelt!

sarahansen
0

Förutom hästarna så är jag intresserad av hundar.

Har två st, Goldie åker på utställningar och går blodspår (utställd en gång och gått ett spårprov). Sen tränar hon agilty och lydnad hemma mest för skojs skull. Pepé tränar lydnad och agility (tanken är att han nångång ska kunna tävla i agility)

Men jag tycker om nästan alla sorters djur så de flesta djuren intresserar mig :)

Linnea
0

Jag är väldigt trädgårdsintresserad och håller på att planera hur jag ska göra om min trädgård. Sen har jag både hund och katt och akvariefiskar. Fiskarna var mina första husdjur, jag har nu haft akvarium i 17 år, sen jag var 8 år alltså. Jag ska söka till SLU, Landskapsingenjör, en bieffekt av mitt intresse så att säga.

Skynda långsamt så går det fortare.

ryttarn
0

Mina intressen, förutom hästarna, är musik och foto. Musik är det mestadels lysnandes men har tidigare jobbat en hel del som inspelningstekniker. Men med 12 hästar och tre företag så hinns det inte med så mycket annat för tillfället.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

janehellen80
0

Har inga andra intressen än mina hästar ;)  nja egentligen men hinner inte utöva dom.. och det är målning !! sen till hösten gillar jag å plocka svamp fast då brukar jag ha med mina hästar :) sen är jag intresserad av andlighet och den andra sidan… :)

Medarbetare på Gotlandsruss i fokus

Av ett russ blev det russigt värre  Skrattande

Saiop
0

Förutom hästar har jag ett rätt stort intresse av foto.

Prenses
0

Va intressant allt låter. vill höra mera! :)

alpros
0

HJÄLP! Jag har inga andra intressen!

juliapettersson
0

Jag älskar att laga mat. Tycker att livet är för kort för att käka korv och makaroner och försöker att laga gott så ofta det går :)

Pondus
0

Jag tycker väldigt mycket om att titta på film. Jag/vi har över 400st filmer och jag tycker att det finns inget mysigare än att sjunka ner i soffan under en filt och se en bra film när tiden finns till förstås Skrattande.

Jag tycker även mycket om att både laga mat och baka. Det är riktigt kul att få prova på nya recept hela tiden….

Gnistra
0

Hästarna är det största och första intresse, vi driver ett lantbruk och nu tar även distans studierna mycket tid. Sedan ska det ju även finnas tid för arbetet… en sak är säker, tiden går aldeles för fort!

[Tjiwi]
0

Intressen vet jag inte men jag tycker om att rita och texta och måla skyltar etc.

Tycker även det är skönt att koppla av med ett korsord eller bra tidning/bok.

NatthaBlom
0

Jag tävlar i slalom och spelar fotboll och annars gillar jag även att syssla med allt som har med media att göra (foto, tv osv.)

amandahandersson
0

Hästar, skola och jobb…. Tiden räcker inte åt så mycket annat. Däremot gillar jag att baka och laga mat, slänger ofta ihop goda kakor. Men tar mig sällan riktigt ordentlig tid till det.

Har redan börjat planera vad jag ska göra till hösten, då jag flyttar och "vilar" från hästarna ett tag. Då vill jag köpa hund, och bli ännu bättre på matlagning! Kanske börja dansa också, det är kul! (och jag måste börja röra på mig, det hinner jag knappt idag….)

jessssica
0

Baka matbröd tycker jag är kul, blir brödbak minst en gång i veckan, tycker även mycket om att laga mat.

Älskar även att träna mig själv (inte bara hästarna alltså), gymmar 4-5 dagar i veckan.
Läser även till lärare. Intresserad av det mesta inom barn, utbildning m.m. :)

Fiffilura
0

Hantverk! Jag tovar, stickar och virkar! Det är verkligen avkopplande. Spana in min hemsida: www.skinnarbo.se

I mån av tid gillar jag att släktforska, väldigt intressant!!

AK47Kalashnikov
0

Oj.. Och jag är maskintokig… Cool

Borde egentligen sadla om, och gå en matlagningskurs så att jag kunde lära mig att laga mat och städa, men det är så rackarns tråkigt!!!

Får jag en stund över så brukar jag annars kunna hamna med näsan i en bra bok!

[Russ-park]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jordbruk på voran lilla gård - Gotländska Pelsfår - valhund ( Keegan har tävlat ) - musik ( spelar folkmusik på klarinet ) - träning och körning med russ ( bruks- och konkörning ) - trav ( ´hästflickorna` med vora russ ) och voran hemsida www.russ-park.dk

Mvh bj / dk