God morgon 2011-01-29
Morgon på er
Här stod kl på 5 för idag ska jag ut på upptåg ända till Odensala. Det är 0 gradigt ute så idag kan det vara halt på vägarna igen.
Nu ska jag gå och väcka hästarna för hundarna är klara få se om de uppskattar mörkret
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Go morgon.. Vakna vid 6 tiden och gav hästarna mat å vatten.. blir en fullspäckad dag då vi ska försöka hinna med att aktivera 4 hästar idag och hinna med att städa vårat garage…
Får se vad vi hinner med.. finns ju en dag imorgon oxå :)
trevlig lördag önskar jag er alla ..
Medarbetare på Gotlandsruss i fokus
Av ett russ blev det russigt värre 
God morgon!
En tur till Odensala här med för att träffa russfolk, lite frukost bara och småfix, sedan åker vi. Ska hinna släppa av sonen hos en kompis innan också.
Trevlig lördag!

God morgon i landet!
Här är det mulet och droppar från taket, den stora snöhögen från taket har fortfarande inte kommit ner, vi väntar med spänning…
Butiken idag och sedan får jag se vad vi hittar på, Sara mår bättre så vi kanske far ut med hästarna i eftermiddag
Oj! Är ni redan på gång!
Då kanske man måste öka….
HA en bra lördag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon! Fortsatt töväder men mulet få se om det kommer någon sol under dagen.
Måste till stan en sväng och ska försöka ta tag i gardinbyte i köket. Julgardinerna ser lite malplacerade ut nu.
Ha en bra lördag!
God Morgon…….
Blåser kallt och snålt i dag, fast det är tö…..Fick lägga hästhöet i lä bakom stallet så det inte skulle fara iväg utåt fälten. Som vanligt åkte fel par ut i Let's Dance i går kväll, visst är det konstigt att det alltid blir så…..
Skall göra 2.00-diplom i dag!
Ha en fin lördag!

God förmiddag .
Här gick vi upp vid 8 tiden hela familjen och sjöng för minstingen i familjen Albin som fyller 8 år idag . Nu är han iväg och tränar Innebandy sen blir det till att städa färdigt , göra mat , ska bli gulasch soppa till kalaset ikväll passar bra till detta skitväder.
Det blåser som attan och har snöat igen :(.
#6 Instämmer helt med dig helt fel som åkte ut.