Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1002 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-01-27

Godmorgon i landet!

Här är det varmare ute idag,  utlovat att det ska vara bara några få minus framåt eftermiddagen, skönt!

Få se om jag tar mig ut med någon häst nu på morgonen. Butien idag och ikväll får vi se vad som hinns med.

[Croneld]
0

God morgon! Här har vi det mörkt och kallt just nu, men vad gott jag sover den här tiden på året. Ska starta bilen strax och skjutsa dottern til bussen.
Ha en bra dag!

Tittut
0

Burra, -13 och jag har tappat lusten för kyla, men det ska ju bli kallt framöver s det är väl bara att bita ihop.

Nu iväg till stallet!

Ha en bra torsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

Morrn morrn

Även här är de kallt idag och så där lite rå kyla , de är väl för att vi bor på kusten.

Själv är jag trött och sliten idag .

Blir väl till att släpa sig ut i stallet lite senare idag när man har fått igång energin igen ;)

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron

Kallt även här, ca -10! Jag är som de flesta trött på detta….men vi får väl stå ut minst en månad till tyvärr…..

Har funderingar på att åka ner till ridhuset idag med hästarna.

Ha en bra dag!

karisma
0

Morgon påer i kylan

Grått och kallt - 14 så inte ännu åker kalsongerna av. Hundarna ville inte följa med i morse när jag morgonfodra tror de har tröttnat på kylan Nu ska jag tända en brasa innan det blir utsläpp av  hästarna Får nog ta en tur till stan för det är tomt i kylen

ha en bra dag där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
0

God morgon! Minus 10 här hos mig, solen är på G och det ser ut att bli ännu en strålande vacker vinterdag. Jag är klar med dagens stalltjänst, hästarna står ute i hagarna och mumsar hösilage. Så här såg det ut runt rundbalen igår (Deniz II 4745 tv, Lon 483 th):

Om nån timme ska jag fara till banken och låna mer pengar (inte för nåt skoj som ett hästköp, utan för att betala skatt på fjolårets husförsäljning). Senare idag ska jag iväg och ID-kontrollera en paint, och passa på att handla några spånbalar när jag har vägarna förbi. Måste oxå skärpa mig och grotta ner mig i skrivarbete för en beställd artikel i eftermiddag: ingen text = inget betalt…