Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1381 ggr
Tittut
0

Godmorgon 20110126

Morrn!

Det har blivit kallt nu igen. Ungefär -10 säger mätaren.

Dagen ska nog ägnas åt lite artikelskriveri, förutom sedvalig kanslisyssla och hästskötsel.

Blir säkert kväll idag också.

Ha en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

-19 och halvklart ute, har just kommit tillbaka efter att ha skjutsat Peter som ska iväg med badrum till Göteborg igen.

Häröligt när det börjar ljusna redan nu! Om en månad är det helt ljust så här dags!

Blir inget hästande idag på morgonen heller, butiken blir det och ikväll mat hos svärmor. Sara ska ta sig till skolan idag, så vovvarna får följa till butiken.

PernillaJ
0

God morgon! Minus 16 i Leksand, brr. Hästarna är utsläppta. Det är så bekvämt för mig nu när de har en storbal utställd i största hagen och därmed självbetjäning: inget slit och släp med foder till den hagen i alla fall.

Jag ska jobba hemma idag, skrivjobb. I morgon och på fredag ska jag fara iväg och ID-kolla två paint (på olika håll). Pyssligt med skäckar, hoppas de inte är alltför flikiga och fläckiga… Som ID-kontrollant gillar man enfärgade hästar med få tecken.

karisma
0

Morgon

Nu ser jag trädtopparna på andra sidan vägen så nu kan man gå ut till djuren utan pannlampa När huvudet är dumt får kroppen lida har en tumme som ser ut som en prinskorv och går inte att böja på Som tur är på vänster hand få se hur det går med dagens jobb

Annars blir det nog en vanlig onsdag ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!

Sjukstuga hos oss, yngste sonen har feber och sover fortfarande.
# 2 Min id-kontrollant tyckte nog att Dragon var en utmaning och rolig att jobba med för han hade verkligen oregelbunden bläs, 4 strumpor och bukfläck, på en ljusfux fölpäls, eller hur Karisma?

# 3 Krya på dig med tummen, kanske hade jag en sanndröm förra veckan då min tumme i drömmen var en stor fläskkorv.

Ha en bra dag i russvärlden!

[Tjiwi]
0

Kallare igen -10 idag och solsken! Vackert det i alla fall…

Vaknade med ont i halsen…vill inte!!

#3 Var rädd om dig!!

MagganS-B
0

Härligt väder, ett par minusgrader, lite vind, strålande sol och stallet fixat! Vad kan man mer begära?

Ha en bra dag!