Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1375 ggr
karisma
0

God morgon 2011-01-25

Morgon på er

Det är + grader ute och fuktigt så det blir nog att halka omkring, Skulle vara bra om vägarna blev isfria så folk vågade sig ut på vägarna med släp Jag fick ställa in löshoppningen igår kväll. Ska försöka få lite gjort inomhus idag det är mest bara oreda då jag bara far runt eller vad det är för fel.

ha en bra dag där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är det runt tio minus, och himlen är klar. Har skjutsat Peter till Öjebyn och håller nu på att ordna litet värme i köket. Vi red aldrig igår kväll, jag var inte hemma förrän strax efter sju, och halv nio hade vi ätit, och Sara mådde dessutom inte bra. Få se om hon blir hemma idag eller om hon är pigg nog att gå till skolan.

Själv ska jag till butiken och eftersom jag vaknade klockan tre inatt så fudnerar jag på om jag ska sova en stund innan jag far till jobbet.

Gnistra
0

Hej på er alla!

Här är dett +/-0 grader ute och det vet ej riktigt om det ska regna eller snöa. Själv ska jag vara hemma i dag, plugga och pyssla med hästarna på eftermidagen.

Ha det riktigt bra i dag!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det grått….disigt och på nollan. Törs fortfarande inte ge mig ut med häst och vagn för isen…gjorde ett försök med Njord i lördags och han höll på att stå på öronen.

Jobb i em…trots nackont och idag huvudvärk…bara skit med tanten…

Ha en bra dag!!

Hmmm…nu snöar det för fullt oxå….Obestämd

Tittut
0

God förmiddag!

Här blåser det småspik och snö. Hästarna blev som snögubbar och fick näsan jaga hötussarna i hagen, men som tur var fastnade de i enbuskarna. Hötussarna alltså!

Käkar semla till förmiddagskaffet men det är snart dags att ta itu med veckans ägarbyten.

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God middag! Här intages strax kvällsmål efter en lång dag. Det blåser och jag hittade kusarna i vindskyddet, skönt att de nyttjar det ibland.

Vi tar semla till efterätt idag!Glad