Tarras- Underbar ponny till salu.
Nu måste jag med sorg i hjärtat sälja min underbara guldklimp Tarras. Han är ett gotlandsruss,
e: Kurir G 396 u: Fröja
född 1993 9 maj.
Han kan ridas av alla, både nybörjare och ridvana. Han älskar att bli om pysslad och jag vill att han ska komma till ett hem där han får all kärlek han behöver.Till en liten tjej eller kille som kanske vill lära sig rida bättre. Jag vill att han ska komma till ett hem där han inte behöver få massa press på sig utan att bara få rida ut i skogen och ibland träna lite i paddocken. Han är dock ingen tävlingsponny, men kan kanske hoppa några blåblärshoppningar. Han är otroligt pigg och fräsch för sin ålder men skulle aldrig sticka iväg med en. Tarras är en jätte snäll och skulle aldrig göra något dumt med mening och nu vill han hitta en ny bästavän pga att jag har växt ur han. Han är 100% trafiksäker. Lätt att duscha, klippa,sko och lasta. Han kan ibland gå åt sidan då man lastar men om man trycker på sidan av han så går han lätt in. Tarras är också inkörd och det tycker han är väldigt roligt! Vill att han ska komma till ett hem där han får stanna länge och att han ska få ha massa hästkompisar. Finns så mycket att berätta om han så om du vill veta mer :
Ring: 0705143101 efter klockan 4.
eller Mejla : djuralskare_@hotmail.com
Vi bor i örnsköldsvik , transport kan ordnas.
All utrustning med följes, flera grimmor, flera täcken, nästan helt nytt flistäcke. sadel , träns m.m
Hemmet är viktigare än priset!
Pris kan också diskuteras vid snabbare affär.
Så vacker ponny. :)
Så fin och duktig han är, hoppas du hittar ett riktigt bra hem åt honom!