Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1545 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-01-19

Godmorgon i landet!

Fullmånen lyser genom ett lätt dis in genom kontorsfönstret, vet inte hur kallt vi har det, igår kväll var det -18 när jag kom hem, är nog något liknande nu, kan ju vara litet varmare då himlen inte är helt klar.

Idag blir det butiken, och hade tänkt försöka ta mig ut med någon häst om det inte är alltför kallt. Ikväll mat hos svärmor.

Tittut
0

Här har det blivit lite kallare igen, -4, långt ifrån Bisses temperaturer men bättre än +4 vi har haft senaste dagarna.

Annars, en helt vanlig onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

karisma
0

Morgon på er

Sovit oroligt inatt då det varit så tyst Sista valpen flyttade igår kväll till en jätte mysig familj. Just nu håller jag på och lär mig min nya dator vi är inte riktigt överens är nog lite för hård på tangenterna Så vi hoppar mellan sidorna Skulle behöva en kurs för hemelektronik så att jag får igång tv igen har bytt till digitalboxer Man ska ju inte klaga kan lyssna på radio istället och få mera uträttat

Dax att gå ut så jag hinner få djuren klara ska till Norrveda på besök

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Morron

Vaknade med jätteont i …ja…vad? Mellan skulderbladen upp mot nacken…

#2 Kanon bra!!

Här är det fortfarande plus!!

[Croneld]
0

Åh vad glad jag är att ha hunnit vara ute med hästen och tränat i ljuset mitt i veckan. Kom precis in genom dörren och nu är det nästan mörkt. Idag gick tömkörningen bra, kunde styra lite fram och tillbaka på vägen och hon tycker det är kul och gör sitt bästa.
Men vad jag längtar efter barmark!

garrilina
0

God kväll! Har precis avslutat min arbetsdag Skrattande avslutade den med rastning av hundarna. Dottern fortfarande sjuk, och bannlyst hemifrån Rynkar på näsan hoppas klara mig om hon är hos pojkvännen tills det gått 48 timmar. Blev lite svettigt i morse när Miranda drog ur hagen och sedan var som bortblåst, släppte ut alla de andra och började fundera om jag skulle behöva ringa och säga att jag var sen till jobbet när jag hittade henne på gödselplattan. Där stod hon och tuggade på några höstrån och tittade förvånat på mig när jag kom. Kom till jobbet 2 minuter före lektionen började.