Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 856 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-01-15

Godmorgon i landet!

Idag är det friskt ute, -24. Blir nog inte så där hemskt mycket utearbete idag, och förmodligen lär det inte vara någon fart på stan heller, blir nog lugnt i butiken idag.

Femårskalas i eftermiddag, annars inget speciellt på schemat. 'plocka bort det sista av julen kanske är en idé…

[Croneld]
0

Inte så kallt i Roslagen idag som hos Solo, -8 grader, (igår hade vi -18). Ska njuta av morgonen lite så här på en arbetsfri dag, sedan ska jag ut och skotta fram stalldörren, igen. Även fast jag har hästarna ute så måste jag ju komma in där för att sköta om hästarna. Susamarula ska tömköras om det inte är för halt på småvägarna. Det blir skor på henne nästa gång hovslagaren kommer.

Ha en bra dag!

Tittut
0

Grått men skönt ute. Har just kommit in efter att varit i stallet och tagit en promenad med hundarna. Ska ta lite förmiddagskaffe innan vi kör i gång telefonmöte om en stund. Fiffiga grejor det!

Ha en bra lördag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sen morgon blev det här då jag somnade om efter morgonfodring och sov som en stock!

Hade tänkt hinna mocka innan telefonmöte men det sket sig alltså, måste ju dricka kaffe och få i mig en macka så jag vara koncentrerad!!Flört

I kväll är det 40 års kalas hos My och Olof…han blir gubbe nu!

garrilina
0

Nattens -25 är nu -15 och så kommer det något vitt uppifrån.

Tog en rejäl sovmorgon i dag, var upp och vände och somnade sedan om. Nu blir det en sväng till stan och sedan stallet.

Ha en bra lördag!