God morgon 2011-01-14
Morgon där ute
Vaknade av att en liten valp vill ha lite uppmärksamhet, men kl 4,30 är jag inte så pigg på det Han fick sova en timme till i min famn
-16 ute idag lite upp och ner med vädret men det är bara att bita ihop och gå ut Måste till stan och handla sedan vet för andra sprutan på valpen Lite städning en god middag och tv så tänker jag avsluta veckan
ha det där ute mina russvänner
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Vet inet hur kallt vi har det, kallare än -10 tror jag. Ny termometer kanske vi skulle komma ihåg att köpa någon dag…
Butiken idag, och före det rengöring av litet marsvinslådor, igår kom jag ihåg att ta med spån hem.
Fredag igen, veckorna bara rusar iväg!
Godmorgon Russ Vänner och alla andra.
Fredag o utvecklingssamtal för dotter. Snöröj står givetvis på schemat också. Samt pussa på en å annan stor och liten häst. Nu innefattar ju "pussar" lite mer än just pussa hos oss. Men nu under en tid har hästarnas jobb fått stå tillbaka lite i dessa snömängder som måste bort. Fast ungarna gör ju sin plikt, för här avverkas den ena ridturen efter den andra…
Ha en toppen fredag och en helt underbar helg!
kram 

God morgon!
Det är kallt idag! Hästarna fick frukost redan vid 6 snåret och står nu ute och mumsat i snön.
Eftermidagen tillbringar jag i skolan, skriver min sista tenta! 

#4 Tjusigt värre!!
.