Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1144 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-01-05

Godmorgon i landet!

Ungefär minus 20 ute, huset har dock hållit värmen hyfsat trots att jag inte hann elda så länge igår. Idag blir det halvdag i butiken, Simon och Peter kommer hem i eftermiddag också, då är det bara Sara kvar som vi ska få hem från Eskilstuna innan jullovet slutar.

Får nog gå och sprätta upp balen åt hästarna idag, tänkte göra det igår, men de hade jättemycket kvar på den gamla balen, det har ju varit litet varmare under några dagar, men inatt har det nog gått åt med ungefär -25 ute under natten.

karisma
0

Morgon där ute

Vädret bjuder på överraskningar det skiljer bara 20 grader sedan gårdagen och från himlen kommer det något blött ser inte ut som snö

Idag blir det att såga ved om det skall bli någon värme i huset till kvällen Ska pallra mig ut till djuren sov länge idag var hos min data nisse som gjorde orning nya datorn och det blev sent

ha en bra afton

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

kristina-axtorp
0

God morgon! Bara ett par minusgrader men det blåser! Ikväll familjemiddag m döttrarnas resp. Hoppas på en trevlig kväll o att de resp. Inte blir avskräckta när de får tampas m fam Ahlström. Tror sällskapsspelen får ligga kvar på hyllan- vi är så äckligt tävlingsinriktade… Ha en trevlig trettondagsafton alla russvänner!

garrilina
0

God Morgon! Har haft en liten sovmorgon gäller att passa på nu är det bara en dag kvar sen börjar jag jobba igen.

Grått och -3 ute hoppas att den utlovade snön håller sig borta.

Ha en bra trettondagsafton.

[Croneld]
0

God morgon!
Full fart redan, vildast är kattungen. Idag blir det en tur till simhuset med barnen. Ha en bra dag!

Tittut
0

God förmiddag!
Åter i passhögarna. Ska göra ett par eftersläntrare som dök upp efter nyår. Annars ganska lugnt. Sonen är med sin morbror på turné idag. De ska ha mopperejs med veteranmopeder i Pitan ikväll och det är massor som ska fixas. Sådant som är av julaftonsstatus för en elvaåring….

Får se om vi åker dit och tittar eller tar en tjejkväll, Elin och jag.

ha en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi fått ström igen!! Har varit borta sedan natta, för femhundraelfte ggn denna vinter!! Tröttsamt!Rynkar på näsan

0,5 PLUS igen, det varierar verkligen! Ska jobba ikväll så det blir ingen afton för mig!

Oops…nu kommer det ner MER vitt……….*stööön*

Bild på Tant Gredelins ena favorit på Vessentorp!

karisma
0

# 6 Tack för en färsk hälsning från goa NisseFlört

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

[Tjiwi]
0

#7 Tungan ute