Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1056 ggr
MagganS-B
0

God Morgon 2011-01-02

God Morgon alla!

En strimma av ljus syns vid horisonten mellan en massa svarta moln. Bara ett par grader kallt och ingen vind mera, skönt! Nu väntar vi bara på längre och längre dagar……

I dag händer en del saker, egentligen skulle vi flytta småhingstarna i dag, men kan inte få låna ett släp med dubbar, så det får vara till en annan dag. I stället får jag fixa iordning "stallplats" åt äldste sonen med sambo som kommer i em. med båten! Skall bli jättekul! Dom skall få äta upp mina julkakor som ingen smakat på i helgen :))

Ha en bra söndag!

Tittut
0

Morrn!

Jär har det varit sovmorgon, jätteskönt! Sambo och son är på rallyturné så Elan och jag är ensamma hemma. Ska sätta mig att äta frukost och titta lite på "Stolthet och fördom" på dvd, en favorit!

Hoppas ni får en bra söndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i lnadet!

Vaknade vid fem och somnade om halvsju, så jag sov till halv nio, mycket ovanligt. Mulet och under tio minus, verkar trevligt!

Få se vad jag hittar på idag, marsvinen behöver litet rengjorda burar och lilla kaninen Mrästa, fast hon lär väl bli arg när jag städar bort allt roligt hö hon gräver gångar i…

Nu ska jag göra sconers till frukost!

[Croneld]
0

Ok, dags för en ny dag på det nya året. Det blir lite uteaktiviteter. Russen ska ha sitt och så tror jag plogen behöver jobba idag.
Igår såg vi på klassikern Ivanhoe och så hann vi två omgångar på spelet TP. Vi får se vad det blir idag!

Ha en bra dag!