Godmorgon 10-12-30
Godmorgon i landet!
Idag blir det butiken och ikväll får jag laga middag själv igen 
Det blev en god middag hos svärmor med trevligt sällskap och full fart på alla småflickor.
Det är betydligt varmare ute idag, inga -34 om igår morse.
# 0 Skönt att ni slipper sådana okristliga temperaturer!
Här är det -4, precis lagom!
Jag ska skynda mig hem från stallet för att försöka få med de sista passen med posten. Skönt!
Sedan kan jag ta nyår och försöka göra ingenting ett par dagar, Kanske ska försöka få ut släden ur logen? Det vore en kul grej!
Ha en bra torsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Förmiddag näst sista dagen på året!
Blev inget Visby i går, vi åkte till Slite, gick på systemet där. Ingen kö, tre kunder, helt perfekt! Måste till Visby i dag i alla fall för att handla lite och hämta paket! Annars lugnt!
Ha det bra alla!
Här är det åtta minus idag och grått!!
Vi ska åka och inhandla lite käk och dylikt snart inför morgondagen, det kommer ett par grannar hit och så brorsan för att fira nyår. Lugnt och städat.
Senare idag åker vi till Oskarshamn för att hämta hem min nya körhäst som kommer med båten, spännande!!
Ha en bra dag!

Idag har jag tillbringat hela dagen på kurs med karisma-Malin, så nu har jag tagit grönt kort. Jag fick visa att jag kunde linda ben och fick i mig sex koppar kaffe tror jag. Nu ska jag sätta mig i soffan med en filt för att få upp värmen. Ha en bra kväll!