Vad fick du för julklappar?
En av mina klappar var en bussresa med hotell till Öland med mina syskon, jag blev jätteglad. Nu ska vi hälsa på farmor.
Vad fick du?

Julklappar? Vad är det för något?

Bl.a. älgen Gösta en glasälg med som står på en lysdiod inhandlad av min son innan hans avresa, stövlar av dottern som inte ska användas i stallet. 
Vi ger inte varandra så mycket, en Cd, mysbrallor och en tröja av brorsan med döttrar, en peng av far och ev en halv häst av Ove!!
HH underställ, skall bli skönt nu när det är så kallt och blåsigt…..
Ett guldhalsband och varma tofflor :)

#3 inte så mycket ev. en halv häst
#6….he, he, he…..Passar den nya parhästen till Njord så får han vara med där…..
och betala en halva!!

En av mina julklappar i år var något jätte speciellt. Ett armband gjort av min syster som gör smycken. Hon tog tagel från min första egna hästs svans (haft han i 14år) och flätade det, sydde på svarta gnistrande stenar och hängde på två berlocker vid låsningen. Den ena är en stjärna och den andra ett hjärta med texten "little sister" helt klart mitt nya favorit armband och vågar knappt använda det för att det är så fint.
dålig bild men lite ser man :)

#8 En finare julklapp går nog inte att få.
jag fick mig en parfym som luktade underbart gott med märket D&G och en "halv hund" som jag o min käraste sambo ska köpa ihop.. en omplaceringsvalp på 7månader som blir stor som en kalv…. av rasen Ca de bou.. finns bara 2kennlar i sverige som har den rasen ;) och enbart 20 - 23st hundar :) så det ska bli spännande med en sån hund.. ska åka och hämta den imorgon :)

#9 Håller med dig :)